Düşünmeyi bırakırsan başka şeylere odaklanırsan unutursun
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Aynısını yaşıyorum dün gece rüyamda gördüm birkaç ay önce konuştum tekrar deneyelim dedim istemedi konuşurken hala çok iyi anlaşıyoruk ama farkettimki artık yolumuz çoktan ayrılmış bambaşka kişiler olmuşuz şu an çıksa gelse herşeyi siler atarım ama yapacak bişey yok bi çare yok yıllar sonra karşılaşmıştık göz göze gelişimizi ikimizin de arkamızı dönüp tekrar bakışımızı unutamıyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
zamanla geçer ya da tedavi olun
Yaw bi de ben unutmayayım yaa. Nasıl beceriyorsunuz unutmamayı, ben niye yapamadım hiç. Arıza bende mi sizde mi acaba? Nedir bu çilem! )(/)*9*Moıpo
Bana göre 8 yıl birini karşılıksız sevemezsin, 8 yıl karşılıksız kendi kendine aşk yaşayamazsın. Bu sadece takıntılık.
Çaresi yok arkadaş onun sen aşıksın ve bu platonik aşk ömrünün sonuna kadarda unutulmaz acilmayi dene
Birader of buyur ama sen kaç yaşındasın
8 yıldan bahsediyorsun
19 7 ci siniftaysim
Yani şunu söylemek isterim sana küçüksün diyemem tabii ki ama 20-23'e kadar oturup konuştuğun takıldığın sevgili diye saydıklarını ciddiye alma
Platonik olarak seveceğim max süre 8 gündür 9 günden sonra sıkar beni
🤣🤣
Aklına getirme profiline bakma unutursun onu sevmeye devam ettikçe çok fırsat kaçırırsın
Düşünmeyi bırakırsan başka şeylere odaklanırsan unutursun
Aynısını yaşıyorum dün gece rüyamda gördüm birkaç ay önce konuştum tekrar deneyelim dedim istemedi konuşurken hala çok iyi anlaşıyoruk ama farkettimki artık yolumuz çoktan ayrılmış bambaşka kişiler olmuşuz şu an çıksa gelse herşeyi siler atarım ama yapacak bişey yok bi çare yok yıllar sonra karşılaşmıştık göz göze gelişimizi ikimizin de arkamızı dönüp tekrar bakışımızı unutamıyorum
Saplantılı bir davranış. Psikolojik destek almalısın.
Hayata bir kere geliyoruz kaybedecek vakit yok kimse için. Yaşlanınca çok pişman olursunuz
8 yıldır unutmamışsın bu saatten sonra unutmanı beklemiyorum
Ciddi ciddi cevap verecektim nerdeyse
Açılamıyo musun peki
Bi 8 yıl daha beklersin bişey olmaz
Yapacak bişey yok şükrüüüü
Offf
Unutursun zamanla
Yok kanka yol ver gitsin
Birisi çıkar karşına unutursun
Takıntılısın:/
O coktan 10 tane bulmustur sen bekle
Soruyu guncelles3nde cevap ayni
Sen sabaha kadar boyna guncellersin
İlk okul aşkları 😂
Ohaaa yapıcak bir şey kalmamış
Saplantı olmuş sanki artık
Konuş artık
takintidir