Düzelir
Düzelmez
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Evlenince düzelir demek nasıl bir kafadır bozuk fırın mı bu da düzeliyor? Kavgacı şiddet meyilli erkekleri evlenince düzelir diye evlendirip bir kızın hayatını mahvetmekten farkı yok. Bastırılmış hisleri ömür boyu yük olacak. Eşcinselliği geçebilen bir hastalık olarak görmek hangi mağara duvarından alınmış bir düşünce acaba?
Hem kızın en çok da çocuğun hayatı mahvolur aileler bu saçma fikirlerini nereden ediniyor anlamıyorum.
Babam çok kızıyor 😞
Kendisi zorla evlendirilmiş olmayı ister miymiş hem de erkek biriyle sorun bakalım hem de bir hetero olarak bir erkekle evlendirilmesi bu durumun karşılığıdır.
Kardeşim evlenmek istemiyor ama korktuğu için nişanlandı ve nikah kıyılmasını kabul ediyor
Mecbur bırakılmış kendi rızası değil
Evet
Ailem geylikten kurtulup düzelmesi, ahlaklı ve namuslu yaşaması için erkek kardeşimi 18 yaşına geldiği gibi evlendirmek istiyor. İnşallah düzelir ama zorla bir kızla evlenmesini de istemiyorum 😞
Düzelen bir durum değil kişinin kendi hisleri. Siz nasıl erkeklerden hoşlanmanızı hastalık olarak ya da kurtulmanız gereken bir şey olarak nitelendirmiyorsanız bu duruma da yapamazsınız
Olan kardeşime ve o kıza olacak. Bir ömür boyu mutsuz yaşayacaklar ama yapacak bir şey yok maalesef 😞
Aslında bazen babamla da bu konuyu konuşmayı düşündüğümüz oluyor ama babam bu meseleden dolayı kardeşimi dövdüğü için kardeşim babamdan korkuyor ve çekiniyor 😞
Cevap
6Cevap
pasif, baskın önemi yok bilmeden konuşuyorlar gay olunmaz doğulur ve değişmez ne yaparsanız yapın eğer evlenirse ömrünün sonuna kadar mutsuz olacak
İnşallah düzelir. Babam çok kızıyor 😞
Kardeşim evlenmek istemiyor ama korktuğu için nişanlandı ve nikah kıyılmasını kabul ediyor. Babamı nasıl ikna edebilirim?
Aslında bazen babamla da bu konuyu konuşmayı düşündüğümüz oluyor ama babam bu meseleden dolayı kardeşimi dövdüğü için kardeşim babamdan korkuyor ve çekiniyor 😞
Peki. Haklısın
:D :D :D :D nikahta keramet var derler de gay olunca o kıyamet oluyor sanırım
Bilmiyorum. İnşallah düzelir 😞
seçimini yapmış artık bence zor
Pasif ise düzelmez gizli gizli yapar
Pasif mi bilmiyorum ama biraz kız gibi
Anladım
Maalesef düzelmez.
İnşallah düzelir 😞
İkisi de talihsiz aslında 😞
Aynen
Konuştum. Kardeşim evlenmek istemiyor ama korktuğu için nişanlandı ve nikah kıyılmasını kabul ediyor. Başka ne konuşabilirim?
Kadınlara ilgi duymadığını söyledi. Pasif mi bilmiyorum ama biraz kız gibi. Biri onu zorlamadığı sürece kızla ilişkiye girmeyi kabul eder mi bilmiyorum
Evet
Babamdan çekiniyor
Annemle arası iyi
Evet, konuşulması gerekiyor
Peki
Aslında bazen babamla da bu konuyu konuşmayı düşündüğümüz oluyor ama babam bu meseleden dolayı kardeşimi dövdüğü için kardeşim babamdan korkuyor ve çekiniyor 😞
emim msn
Eminim
onunla başa baş
konuşabilecek imkanın warmı
Var. Onunla ne konuşayım?
belki aktif yonu zayıf
belki erkeklik yönü
fixiki hali uymuayan
erkekler war.. önü dümdüz..
Önü dümdüz derken?
pipisi ufacık olan
o kadar erkek warki..
Pipisini bilmiyorum. Onu da mı sormalıyım?
bak açık konuşacam
o konuyu annen daha iyi bilir, annene bunu sorsan saha isebetli olur.. ayrıxa diğer hatanız erken bir ewlendirme durumu warr..
Evet, erken evlendirme durumu var maalesef. Annem nereden bilsin bunu?
annen onun bebekliğinden
bunu en iyi bilen dir..
sende yaş kaç..
20 yaşındayım. Evet ama küçük çocuklar büyüdüklerinde banyo, tuvalet gibi ihtiyaçları kendi kendine yapar. Kardeşim 7 yaşında bir çocuk değil. O, 17 yaşında bir ergen
10-12 yaşına kadar banyosunu
annen yapmaz mıydı..
Evet, 12 yaşına kadar banyosunu o yaptırdı. Şu an 17 yaşında.5 yıl içinde penis boyu büyümüştür. Şu an bile maksimum boya ulaşmamış olabilir
Ki normal boyu da halen uzamaya devam ediyor
pipisini diyorum yaaaaaaaa
sen lafı nereden anlıyon..
bazı erkeklerim şeyi ufacık oluyor
o yüzden kızlardan uzak dururlar
anla anla anla.. we o yüzden nefisleri erkeklere kayıyorrrr..
Anladım. Ben de pipisini dedim zaten
pipisinin boyu onun uzamaz ki canem.. kapasite ne ise o, o kalır..20 simde 15 cm ise, 35 yaşında 18cm olmaz..
Peki
önemli bir konu
we bu önemli konuda
sana çokkk iş düşüyor..
tkp edersn
daima senle bilgi
alışverişi olur..
Onunla konuşacağım
okeyy, arada sesin gelsin
Aslında bazen babamla da bu konuyu konuşmayı düşündüğümüz oluyor ama babam bu meseleden dolayı kardeşimi dövdüğü için kardeşim babamdan korkuyor ve çekiniyor
neden dövüyordu
ne açığını görmüştü
Erkeklere ilgi duyduğu için dövdü
seninde düzenin
acsyip bozulmuş olmalı
bu konu yüzünden
Evet, maalesef
olay çok elle tutulmaz
su ile temizlenmes bir şey..
Allah sana yardımcı olsun..
konu sana çok hassass geliyor
Babam için zor ama kardeşim için de çok zor
Aynen öyle. Sağol
ikisi sen dahi ve tabiki annen de dahil..
ama inanki 3 erkekten birisi erkekle yapıyor.. bakma şimdi gay ilişki diye adlandırılıyor.. ama delilik gibi.. başlayan bırakamıyor.. muhtemeldir kardeşinde erkekle ilişki yaşamıştır.. evli erkekler bile deniyor.. kadon kilotu giyen çok.. çorap giyen çok, eşine cinsell arzu beslemeyende çokk..
Bilmiyorum. Bana ilişkim yok dedi
doğru konuşmaz...
senin iççaçaşırlarına
ilgisi oldu mu peki..
kirli sepetindekilere
özellikle..
Hayır, öyle bir şey görmedim ama bazı kadınsı yönleri var
Evet, korktuğu için yalan söylüyor olabilir
emin oll
sen kadar senin iççamasırlarını giymiştir
.
kadınsı yonleri nedir
yüzde 80 kızlar
bir erkekle napıyorsa
ksrdeşinde bunu yapma
ihtimali bu kadar çoktur..
tek erkek mi..
Tüm kıllarını alıyor, çocuksu oje, kadınsı takılar, belli olmayan makyaj kullanıyor
Evet, tek erkek. İki kardeşiz
geçende sormuştun
we yine karşımdasın
iki üç gün önce
uzun uzun konuşmuştuk..
hatta istersen o sorudan yazsana
iki maşallah..
o sorudaki sen misin
eski sorudak senn miydin
Nerden biliyosunuz
Kendisi söyledi
Pasifmi
Kime sanamı
Pasif mi bilmiyorum ama biraz kız gibi
Haraketlerimi kız gibi
Hepimize söyledi
Cinsel anlamda erkekliği var mı acaba
İlişki yaşamışmı
Evet, hareketleri kız gibi
Bakir
Eminmisiniz bişey yaşamadı ise bellki düzelir
Bence sen otur ve adam akıllı konuş onunla
Düzelmeyecek gibi ise kızı yakmayın boşa
Erkekle öpüşmüş sadece
Sen ablamısın
Ya kız gibi vermek isteye bilir ya da erkeği yapmsk ister eğer vermek istemiyosa düzelir nasıl anlatıyım erkeklik duygusu daha baskınsa düzelir
Yazamadım yanlış oldu full😂
Evet, ablasıyım
Anladım
Neden evlendiriyosunuz
Ailem geylikten kurtulup düzelmesi, ahlaklı ve namuslu yaşaması için erkek kardeşimi 18 yaşına geldiği gibi evlendirmek istiyor
Evlenmeden cinsel ilişki yaşasa
Olmazmı
Ailem muhafazakar
Ailen duymadan olmazmı
Evlilikte çok ciddi bişey ama
Biri onu zorlamadağı sürece kızla ilişkiye girmeyi kabul eder mi bilmiyorum
Evet, evlilik ciddi bir şey
Eğer tahrik olmazsa zaten evlenincede düzelmez
Ama belki kızlara yaklaşamadığı için böyledir diye düşündüm
Çok fazla kız arkadaşı var ama hiçbiriyle çıkmıyor maalesef 😞
Ya saçma olcak ama bi eskort bulup denesen
Ne kadar doğru olur bilmiyorum
Gizliden çıksam takip atarmısın
Evlendirmekten dogru bence
Duzelir
İnşallah 😞
Düzelmez 😂
İnşallah düzelir 😞
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?