Güncellemeler
+1 yıl
Özellikle abilerimden tavsiye bekliyorum. Teşekkür ederim
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Babasının karısına çıkıp ciddi düşündüğümü söyledim, abisi benimle kavga etti. Kolaylıkla dövebilirdim ama sırf sevdiğim kız için tepki bile vermedim. Maddi durumum da iyi aile olarak da iyiyiz, eğitimim de var adam bir türlü kızıyla konuşmamı istemiyor. Sonunda kaçıracam ya napcam ben
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Abo bana devam haber verebilir misin. Çok interesant
2 gün daha buradayım bir gelişme olursa buraya yazarım
Dertleşmek istermisin. Benim Abimde öyle ya
Şu an ihtiyacım yok teşekkür ederim, duygularını içinde yaşayan birisiyim. 😇
Ama varsa tavsiyen alabilirim çünkü bıktım artık
Aynı benim gibisin. O zaman peki sana bişey anlata bilirmiyim
Elbette buyur
Nasıl yapacağımı bilmiyorum, siteye ilk defa girdim. Tarif edebilir misin
Şaka gibi olacak ama mesaj atmam için xper 3 olmam gerekiyormuş. Ben daha birim.
Ve bu soruyu silebilir miyim? İnsanlar seni rahatsız etmesin
Yolladım, soruyu nasıl silebilirim yardımcı olur musun
Hmm belki o üç noktaya girersen. Görmek istemiyorum diye bişey var
Anladım teşekkür ederim, istek yolladım sana fake hesap gibi duran benim fjzkdksj takipçi sayısı az olan
Ya engelleme sebep neydi şimdi
Kanka ben isim gereği çok insanla ve Uzman çavuşla konuşuyorum. Sana diyorum ki o adam seni bilet olarak görüyor. Sen hala gidip yazıyorsun, üzülmesin diyorsun. At engeli geç. Maalesef ki mal insanlara dayanamıyorum ve mal olmasan da şu an yaptığın mallık
Tamam. Mallikla iyi niyetle karıştırma. Haklı olabilirsin
Niye istemiyorlar peki sebebi neymiş
Adama sordum tipini beğenmedim diyor, anlam veremiyorum yeni geldim okuldan 3 günlük izin aldım. Bugün de görüşturmezse artık iş çileden çıkacak.
Onunla mı gireceksin aynı yatağa ne şuursuz insanlar var ya
Ya yatağı falan geçtim. Adana diyorum dışarı çıkalım yok diyor kardeşi de bizimle gelsin yok diyor size geleyim çay ikram etseniz diyorum ne münasebet diyor bir tek annesi ile kızı seviyor. Ahlaksızlık veya şuursuzluk yapmadım