Sevgilim yaşımı 3 yaş büyük biliyor ve şimdi işler ciddiyete ilerliyor. Yeri gelince geç yazıldığımı söylesem inanır mı?

Arkadaşlar, lütfen yargılayıcı yorumlar yapmayın. Evet, hatam var ve bu durum hiç hoş değil. Kısaca açıklık getirmek istiyorum... 2 sene önce tanıştık, o zamanlar erkek arkadaşım 35 yaşındaydı, ben de 22 olmama rağmen 25 demiştim. O yaşa bile takılmıştı, aslına bilse... Dedim en azından 10 olarak bilsin. İşler bu kadar ciddi ilerleyince haliyle gerildim. Öylesine bir şeydi olmaz gibiydi, şimdi ise kör kütük aşığım... Aileme söyledim, kızdılar falan ama tembihledim. Akrabalarımı tembihleyemedim tabii ama onları da 40 yılda bir görecek onda da yaşımı konuşacak halleri yok ya. Sonuçta böyle bir şey kabul edilemez, yalan özellikle. Düğün işlerinde kimliği falan görecek ben de geç yazıldım der geçiştiririm diye düşündüm. İnanır mı?

İnanır
İnanmaz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sevgilim yaşımı 3 yaş büyük biliyor ve şimdi işler ciddiyete ilerliyor. Yeri gelince geç yazıldığımı söylesem inanır mı?
Cevapla