Arkadaşlar, lütfen yargılayıcı yorumlar yapmayın. Evet, hatam var ve bu durum hiç hoş değil. Kısaca açıklık getirmek istiyorum... 2 sene önce tanıştık, o zamanlar erkek arkadaşım 35 yaşındaydı, ben de 22 olmama rağmen 25 demiştim. O yaşa bile takılmıştı, aslına bilse... Dedim en azından 10 olarak bilsin. İşler bu kadar ciddi ilerleyince haliyle gerildim. Öylesine bir şeydi olmaz gibiydi, şimdi ise kör kütük aşığım... Aileme söyledim, kızdılar falan ama tembihledim. Akrabalarımı tembihleyemedim tabii ama onları da 40 yılda bir görecek onda da yaşımı konuşacak halleri yok ya. Sonuçta böyle bir şey kabul edilemez, yalan özellikle. Düğün işlerinde kimliği falan görecek ben de geç yazıldım der geçiştiririm diye düşündüm. İnanır mı?
İnanır
İnanmaz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 