Bana ilgisi olan fakat bir türlü asım atmayan erkeğe evde kahve teklifi kötü mü sizce?

Gayet ilgili davranan benim de etkilendiğim biri var numaramı aldı 10gündür falan nadir yazıştık ben de benim evimde kahve teklif ettim kötü mü oldu sizce?
Bana ilgisi olan fakat bir türlü asım atmayan erkeğe evde kahve teklifi kötü mü sizce?
Cevapla