Eşim anneme sürekli göndermiyor sizce bu bağımlılık hastalığımı?

Evlenmeden öncede sormuştum İstanbul'da yaşayacaktık annemlere gitmeme musade eder misin demiştim istanbuldan Van a. Oda demişti yani 3 ayda bir gitmeyeceksen izin veririm 6 ayda 1 gidebilirsin 1 ay flan kalabilirsin. Hatta gitmemek seni çok üzerse 3 ayda 1 git ama bende seni özlerim demişti. Şimdi evleneli 1 yıl oldu , sözünde duruyor evlendikten 3 ay sonra van a götürdü beni kendisi geri döndü 1 çünkü iş yeri musade etmiyor sonra yine kendisi aldı. Şimdi 3 ay daha geçti yine gitmek istiyorum diyorum bana diyor tamam ama yani sen benim karımsın bende seni özlüyorum 1 ay sen olmadan yaşamak çok üzüyor beni. o böyle diyince bende gitmek istemiyorum ozamanda çok üzülüyorum üzülünce de kavga çıkarmak için yer arıyorum. Bu arada eşim bana çok düşkündür ama arkadaş. Çevreme günlük ne yaptığıma karışmaz eve geldiğinde bile ne yemeği yaptın demez sen ne yaparsan ben onu yerim yeterki yorma kendini der. Hatta çoğu kez bütün ev işlerine yardım eder. sürekli ilgi gösterir. Ama anneme gitmeme bile musade etmeyince onun ruh hastası olduğunu düşünüyorum. Akrabalarımdan birine söylesem kesin dedi kodu yayılır o yüzden buraya yazmak istedim. Sizce eşim haklı mı
Eşim anneme sürekli göndermiyor sizce bu bağımlılık hastalığımı?
Cevapla