Bütün semptomlar uyuyor. Bunu yaşayan kişilerlede karşılaştırdım bukadar mı aynı olur hepsi.. Onunla evliliğimde Çok mutsuzum.
bunu yaşayıpta ayrıldıktan sonra pişman olan var mı?
Bütün semptomlar uyuyor. Bunu yaşayan kişilerlede karşılaştırdım bukadar mı aynı olur hepsi.. Onunla evliliğimde Çok mutsuzum.
bunu yaşayıpta ayrıldıktan sonra pişman olan var mı?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Narsistler ilk 3-4 ay çok ilgili olurlar çok bağlanırlar. Sonrasında narsistliklerine başlarlar ama şöyle bir gerçek varki ben narsist sevgilimi düzeltebildim çok zor ama oluyor cidden oluyor
Düzeltecen diye de kendin yıpranıyorsun çok
Evet haklısın kazanmak istiyorsan çabala
Ben kendimi geri kazanmak istiyorum onun için çabalicam
Bırakıyorsun yani?
Tabi ki de
Yapma bence. Neden başaramayasın?
Evliliğin var sonuçta
Sevmiyorum çünkü onu oda beni sevmiyor
Tek çocuk için bana katlanıyormuş
Ve araştırmalarıma göre kendisi narsist
Durum vahim umarım atlatırsın
Vahim de ne vahim
Atlatıcam inşallah çocuğumu alıp huzura kavuşacağım inşallah
İnşallah Allah yardımcın olsun
kişilerin kendini yanlış adlandırması ya da yanlış tanıması sonucu üzüntü oluyo
Maalesef. Ruh ikizimsin benim diyip duruyordu herşeyimiz uyuyordu. Şimdi ise ne sevsem sevmiyor..
klişe evlilik sendromları tartışalım bunu bi ara uzun uzun
Klişe değil bence. Herkes böyle yapmıyor ki
bilyorum klişe olan bişey bu çoğunluk öyle oluyo evlendikten sonra
Narsistlerden uzak durun
Kaç kez ayrılmaya karar verdim sonra yine barıştık
Her defasında beni kendine bağlamayı başarıyor yine ağzı çok iyi laf yapıyor
Evet kendini ona mecbur hissedersin manipule edilirsin
Özeliklerini yazar misin bir
Çok sinirli. Ondan sonra da hiç bir şey olmamış gibi davranır. Benim tepki göstermeye tavır yapmaya hakkım yoktur. Bir şey desem herşeyi çok abartıyorsun sen diyor hiç bir şeyi kaldıramıyorsun çok zayıf bir kişiliğin var diyor.. sanki herşeyini hemen affetmek zorundaymışım gibi.. ve hep başka kadınlarla kıyaslar. Bende yaptım o yapıyor diye o kişilere ne küfürler etti bağırdı çağırdı.. herşeyin suçlusu benimdir. Ne yaptıysa senin yüzünden der herşeye bir bahanesi vardır. Başlarda benim yediğim izlediğim sevdiğim şeyleri severdi ruh ikizimsin ya falan derdi evlendik hayatımın şokunu yaşadım birden bire sevdiğim şeyleri sevmemeye başladı.
Bir kavga olsa hemen aileleri toplar beni kötüler bazen üstüne bile ekler. Ama kendi hatalarını pek anlatmaz kimseye.. destek olmaz bana evde çocuk konusunda ( 9 aylık ) hep yorgun hep dinlenmek ister ben eve ekmek getiriyorum sende bakmak zorundasın der herkes yapıyor bi sen yapamıyorsun &&&& küçücük bir şeyden tartışma çıkarır ondan sonra da sen yapıyorsun der bana. Aklıma gelen şu an bunlar
5 dk sonra neye bozulacağı asla belli olmaz
Bazen saatli bomba gibi
Ve evlenmeden eski sevgilisini bana kötülerdi evlendikten sonra kavgalarda beni onunla kıyaslamaya başladı. O senin gibi değildi daha sakin di senin gibi herşeye cevap vermiyordu diyordu. Senden ayrılır ayrılmaz onu bu eve nikahıma alıcam demişti bana sende bu evden gideceksin
Beni bir keresinde kapı önüne koymuştu. Çocukla kendisi içeride kaldı.
Kaç defa bu evden git dedi
Bana..
Yaşi kaç? Onun burcu ne? Benimde eskiden böyle bir ilişkim olmuştu ama o ayrılmıştı benden
34/ yay
Ayrıldı diye üzülüyor musun
Üzülüyorum çünkü ilk aşkim. İlk sevgilimdi. Yoksa sadece beğeni, hoşlanti duyduğum biri olsaydi çekilecek türden değil
Evlenmeden önce ne kadar sure birlikteydiniz?
Bunlar önemsiz canım çünkü kendisi bir narsist
Sadece şunu merak ettim kisa sure mi flort etinizde kendini ustaca gizledi
1 sene içinde evlendik tanıştıktan sonra onunda yaşı gelmişti benimdi
Anladım eğer gerçek bir narsiste ayril. Aşiri bencil mi? Çok vefasız, nankör olurlar. Ailesine aşiri düşkündür özeliklede annesine.
Sadece semptomlar uyuyor canım uzman değilim ama bana iyi gelmediği kesin kendimi çok değersiz hissediyorum yetersiz ne yapsam memnun olmuyor bir türlü her bir şeyden kavga çıkartıyor sonra bana diyor ki sen nekadar kavgacı bir insansın
Boşanmayı düşünüyorum zaten bundan
Hepte beni çocukla tehdit ediyor sende kalmayacak falan diye yok bi gün sende kalır bi gün bende ertesi gün de der ki bi hafta sende bi hafta bende
İnsanlar değişir eğer isterse. Kötü biri iyi birisi olabilir ama ömrün gidebilir. Eğer bu değişmez bende çekemiyorum diyorsan ayril
Değişmez canım olan bana oluyor o hiç bir şey olmamış gibi yapıyor hep ne bir özür ne bir gerçek geçmiş alma hiç bir şey yok çoğu zaman da evde iki yabancı gibiyiz
Zaten herşeyin suçlusuda benimdir. Beni aldatsada benim yüzümden aldatmıştır😅😅😅
Tam bir narsist desene. Sen ayrıl en iyisi
Zaten avukat randevum alındı
Hakinda hayırlısı olsun
hiç pişman olmadın iyi ki ayrılmışım