Narsistten ayrıldığınıza pişman oldunuz mu hiç?

Bütün semptomlar uyuyor. Bunu yaşayan kişilerlede karşılaştırdım bukadar mı aynı olur hepsi.. Onunla evliliğimde Çok mutsuzum.

bunu yaşayıpta ayrıldıktan sonra pişman olan var mı?

Narsistten ayrıldığınıza pişman oldunuz mu hiç?
Cevapla