Kizlar neden ilk başta reddedip sonra erkek vazgeçince aşık oluyorsunuz?

Bir adam aylarca peşinizden koşuyor, deliler gibi seviyor görmüyorsunuz. Sonra sonunda adam hayattan nefret eder, aşka nefret eder halde bu işten vaz geçiyor ve acısını tek başına yaşamaya başlıyor. Adam vaz geçtikten sonra bu sefer kız aşık oluyor. Bu nasıl iş arkadaş? Neden bu kızlar böyle yapıyor? Manyakmı böyle tipler?

Kizlar neden ilk başta reddedip sonra erkek vazgeçince aşık oluyorsunuz?
Cevapla