Güncellemeler
+1 yıl
Kızlar böyle durum yaşayan var mı aranızda?
Size aşık olan bir adam var. Ama siz istemiyorsunuz. Adam 1 yıl peşinizden koştu. O kadar çok seviyorki sonuna kadar mücadele etmek istedi. Ama siz israr ettiniz ve benden uzak kal dediniz. Adam sonunda olmuyor deyip uzaklaştı. Böyle olunca kızlar sonra bu adama aşık olurlar. Garip bir durum. Erkekler vaz geçince reddeden kız neden sonradan aşık olur? Hiç böyle durum yaşadınızmı?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
En yakın arkadaşım benim peşimden 1 sene koştu istemedim sonra ben istedim o da vazgeçmedi hala benden vazgeçmedi
Kavuşabildinizmi sonunda?
1 sene koşarken sen hiçbişey hisetmiyordun diye evet demiyordun yoksa başka neden vardı?
Eski sevgilimi unutamadım diye istemedim sonra demedik olmadı arkadaş olmayı tercih edik
Eski sevgilin yüzünden mutsuzluga devam :D
Mutsuz değilim ikimiz de arkadaş olmak istedik tekrar
Erkekler kızlarla arkadaş olmaz. O sana hala aşık. Sadece sen arkadaş gibi devam edelim demişsin ya. Adam mecbur yanında olmak için öyle takılıyor))
Biliyorum bana dedi aşık hala ama herseyine kabulüm dedi sen istediğin sürece yanında olacağım dedi
Yaşamadım ama
Sevgiyi üstlerinde görmek hoşlarına gider ama umursamazlar
Gidince de pisman olup beni seveni seveyim havasina girerler
burada çok yorumlar okudum. Kızların çoğu aynı hikayeyi yaşamış. Ama neden adam peşinizde koşarken kiymetini bilmiyor, adamı aşktan usandırıp, aşka nefret ettirdikten sonra tamam gelsede tekrar teklif etse evet desem diyor bu kızlar anlamıyorum.
Valla ben de anlamıyorum
Öyle yapan kızlar her zaman mutsuz olsun inşallah. Adamın canını yakıyorlar. Sen sevmekten vaz geçtikten sonra tamam gel istiyorum diyorlar ama bu defa biz istemiyoruz. Çünki artık bu kadar koştuktan sonra aşka nefret ediyoruz. Sonra kimseyi sevemiyoruz ya. Bu taş kalpli kizlarin yüzünden
Yani şimdi öyle bir dua da etme.
Se de aynı darbeyi yedin galiba
Ben yedim. Şimdi vazgeçmek kararı aldım. Aslında kız hoşlanıyor. Seviyor. Ama bazı nedenlerinden dolayı bana bi samimi bi soğuk davranıyo. ben de uzaklaşma kararı aldım. İnşallah mutsuz olmasını diliyorum
Anladım
Hala dengesizlikler var diyorsun
O kızın aklı basında degil hala sen bildiğini yap
Dengesizin tekidir. Nefret ediyorum artık ondan.
Kolay gelsin gercekten
Seversiniz öyle bi seversiniz ki hemen birini bulursunuz. O peşinden koşup emek verdiğiniz kişinin esamesi okunmaz
@MatraKralice olmuyorki kanka. Ben böyle travmalar yaşdığım zaman belki 10 yıl daha birini sevemem. Tüm duygularım, zedelendi. Artık sevmeye bile korkucam ben. Bilinçaltı bi travma aldım ve artık istesem bile bi kızı sevemem. Hep bu konulardan uzak kalicam artik
Keşke her erkek senin gibi olsa aşkndan ölüyorum bitiyorum seni çok seviyorum deyip haftasına birini bulup ciddi yola giren adamlar gördüm ben yalanmş sevgisi aşkı yazık verilen emeklere