Göz göze geliyoruz, beni beğendiğini hissediyorum. İstek atmalı mıyım?

bir çocuk var arada göz göze geliyoruz onun da beni beğendiğini hissediyorum hislerime güveniyorum ama istek atmıyor hesabımı mı bilmiyor yoksa o da mı çekiniyo bilmiyorum sizce ben atmalı mıyım?
Göz göze geliyoruz, beni beğendiğini hissediyorum. İstek atmalı mıyım?
Cevapla