
sizi düğününe çağırmış bu "mutlu günümde sende gel de biraz kaybettiklerine ağlarsın" yazmış tepkiniz ne olur?

sizi düğününe çağırmış bu "mutlu günümde sende gel de biraz kaybettiklerine ağlarsın" yazmış tepkiniz ne olur?
Umursamam zaten eski sevgilimde yok yani olsa bile ondan gelecek hiç bir daveti ya da hiç bir mesaja cevap bile vermem. yani güler geçerim sadece hatta umursamam. direk çöpe atarım
Cevap
7Cevap
güler geçerim
hala bensiz mutlu olacağını ispat etmeye çalışıyor :)
artık bu levelde son noktası evlenmek olsa gerek :)
Onun adına üzülürüm. Evleniyor, yeni bir hayat kuruyor ve hala bana bir şeyleri ispat etme derdindeyse göründüğü kadar mutlu değil demektir.
İzledin mi son bölümü
Evleneceği kadına gönderirdim, bu adamla evlenmekte hala kararlı misin çünkü ben de takılı kalmış gibi derdim. Sonra o ağlardı kaybettiklerine:d
hayırlısı be gulum yanı bu konuda sanmıyorum o noktaya kadar gelıp o hareketle her seyın bıtecegıne
Biter biter emin ol, aynısını yaşasaydım benim için biterdi büyük konuşmayayım
Allah kurtarmış diye düşünüp şükür duası ederdim. Başkasıyla evlenirken bile sana nispet yapma derdine düştüyse zaten ondan hiç bi b0k olmazmış 💅🏻
Çağırdı annesi hemde ama sevgilim değil konuştuğum ve iyi ki olmamış Allah korumuş dediğim biriydi. 😂
Oralı olmazdım hiçbir şekilde cevap alamazdı, şükür bir çok hatası oldu ama bu kadar karaktersiz olmadı.
Evleneceği kadıns atarım yularını gevşek bırakmasın
Davetiye göndermişti çocukluk aşkım üstelik eşi benimle adaştı 😃 birkaç saniye donuk bir şekilde davetyeye baktıktan sonra sessizce yere bırakıp ordan uzaklaşmıştım
Beni unutamamıştır evliliğini gözüme sokmaya çalısıyordur gitmem bunuda söylerim
Sanırım bunu kısa bir süre sonra yaşayacağım ve intihar edeceğim.
Gider takarız çeyreğimizi.. Yerimizi kim almış bakmayalımmı
geri gelmeyecek çeyrek takma devri bitti pahalı artık 😂
Gitmem ama bi çelenk yollarım yani, hak etmiş afefdgsdg
Düğüne gidip ona ne kaybettiğini tekrar göstermek ve hatırlatmak zevkli olacaktır
O düğünü ateşe vermezsem ne olayım...
Madem çağırdı, davete icabet etmek lazım, eee sonuçta kambersiz düğün olmaz.
ya bırı sana tuzak kurdu ıse
Onu da bozarız aslanım. Sen rahat ol, ben istedikten sonra her şey olur.
Ruhuna fatiha diye çiçek yollardim
Damada ithafen 'Allah kurtarsın kardeşim' yazılı çelenk gönderirim.
Kaybettiğim bir şerefsz. Ama benim de kazandıklarımı görsen varlıgından şüphe edip aynaya bakma gereksinimini bulursun bak bakalım bende g. t kılı kadar değerin kalmış mı
merhaba bayan nihat doğan
😹
Tepki vermem, ilgilenmem
Bi tarafına sokarım 😌
kolay gelsın ne dıyım
Ahaha sağ ol. 😂
Dalga geçiyor herhalde derim
yok yauv
Çöpe at, ilgilenme..
Hiçbir tepki vermezdim umurumda olmazdı 🙃
Düğününe gider bir çeyrek takarım 😄
Allah mutlu mesut etsin 😂
Gider halay başı olurum😂
Gel senle evlenelim derim abxhekwsksj
Onlar beni kaybettiiki hep
nerde kaybettıler
Geri donmek isteyen cok oldu
skmden assaa
bence o yuzden senı seçmemıs olabılır kılıç çarpıştırır gibi ne oyle
HAHAHAHAHAHHAHAHA
Hım baya düşündürücü
altin pahali derim
Gönderdi desem
onuda yakarım
Nah yazarım
Gülerim 😂😂😂😂
super işte
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?