Küçükken tecavüze uğradım kimseye bahsedemiyorum ve sevgilim olduğunda asla yakınlaşamıyorum ve ayrılmak zorunda kalıyoruz?

asla mutlu bir ilişkiye sahip olamayacak mıyım? terapi de almak istemiyorum buraya rahatça yazabiliyorum çünkü gizliyim ve kimse beni tanımıyor. ama bu olayı psikiyatriste/psikoloğa anlatabileceğimi sanmıyorum aklıma her geldiğinde midem bulanıyor bir erkek bana dokunduğunda da aynı şekilde kusmak istiyorum ne yapmalıyım bilmiyorum kendimi öldürmeyi düşünüyorum böyle yaşayamıyorum aklımdan çıkmıyor

Küçükken tecavüze uğradım kimseye bahsedemiyorum ve sevgilim olduğunda asla yakınlaşamıyorum ve ayrılmak zorunda kalıyoruz?
Cevapla