Güncellemeler
+1 yıl
Sevgilim her tartışmada senden bıktım diyor ve yüzüme kapatıyor yani benden soğudu mu yoksa başka biri mi var nasıl anlarım?
Her tartışmada kendini haklı görüyor ve diğer insanların sözlerine kıymet vermiyorsun, olaylara onların bakış açısıyla bakmıyorsun demekki ondan böyle bir cümleyi söyleme gereği duymuş. Ee haliyle defalarca söylenirse bu bir zamandan sonra ayrılık gelir.
Cevap
4Cevap
Böyle bir olay benim başıma gelse en fazla 3.'de ayrılırdım.
Yani Türkçe söylemiş
Uğraşma diyor
Seni istiyor işte
🤣🤣🤣 ahdfdsaaa
Anlami derin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?