İlişkideyken erkeğin bir gün iyi hissettirip diğer günü değersiz hissettirmesi nedendir?

Arkadaşlar merhaba buraya derdimi size dökmek için yazıyorum bazen o kadar ihtiyacım oluyor ki 5 yıllık uzun bir ilişkim yok ilişkim uzak mesafe ilişkisi bu zamana kadar çok iyiydik fakat bir ayrılık yaşadık ve 1 haftalık bu beni mental açıdan baya etkiledi artık onu kaybetme kprkum devreye girdi şu an barıştık ama eskisi gibi değil bazı şeyler bana olan ilgisi azaldığını hissediyorum bazen o kadar değerli hissettiriyor konulurken bazense konuşası bile olmuyor her gün konuşmayı sevmediğini söylüyor bide eskiden öyle değildin deyince 5 sene önceki ben ile şuanki ben aynı mı diyor yani bende artık ona bir şey dememek için sinirimden sürekli ağlıyorum böyle bir insan değilim ama sürekli ağlayasım geliyor onu çok seviyorum bugün upuzun mesaj yazdım dedüm işte ben bazen kendimde arıyorum hatayı ama sende kendini düzeltmeye çalış tarzında her şeyi yazdım upuzun o da sadece tamammm ve kalp koydu yanına benim o kadar mesajıma sadece bunu yazdı ben artık ne yapmam gerektiğini bilmiyorum ve onu çok seviyorum diyorum kendimi çekeyüm biraz belki o bu kez döner evet ilk günğ dönüyor sonrasında da benim o halime alışıyor bilmiyorım artık ben ne yapıcam lütfen bana yardım edin artık kensimi bitiriyorum ben ne yapıcam bilmiyorum ne ayrılmak istiyorum ondan ne de onla da yapabiliyorum bazen onun ilgisine ihtiyacım oluyor ben eeğerimin karşılığını istiyorum ben ne yapmalıyım bilmiyorum bana lütfen akıl verin
İlişkideyken erkeğin bir gün iyi hissettirip diğer günü değersiz hissettirmesi nedendir?
Cevapla