Bosanmis bir erkeğe aşık oldum galiba ve çok efendi neden sizce?

Öncelikle bosanmis erkekten her zaman uzak dururdum. Cunku ben bekarim ve hiçbir şey de yasamadim. Bir platformda bir erkekle tanıştım. Daha önce tanışmışız bekarken ben o platformu bırakıp gitmişim yıllardır yine karşılaştık. O kadar efendi ki ben kaç defa öpüşmek istediğimi onun sksi olduğunu söylesem hala bana aşktan bahsediyor. Ustelik yalnız yaşıyormuş. Gel de ytalim da diyebilir aslında. Sadece kadınımi öperim diyor. Ama bana kocan olamam dedi şakayla karışık konuşurken. Sevgili olmak istedi ben kabul etmeyince de ısrar etmedi ama açık giyindigimi, fotoğrafı değiştirmemi istedi. Ama karışamam sevgilim değilsin diyor. Nasil bosanmis bu kadar iyi bir insan aklım almıyor?
Bosanmis bir erkeğe aşık oldum galiba ve çok efendi neden sizce?
Cevapla