Hiç kimse çekici gelmiyor, kimseden hoşlanmıyorum. Sebebi nedir?

İstediğim gibi biri olsun istiyorum öyle olmayınca biriyle konuşasım bile gelmiyor o kişi ne zaman çıkar karşıma yoksa bekar mı öleceğiz?

Hiç kimse çekici gelmiyor, kimseden hoşlanmıyorum. Sebebi nedir?
Cevapla