Nişanlıyım ama sanırım evlenmek istemiyorum. Biraz uzun ama okuyun akıl verin lütfen?

1sene sevgililik dönemi 1senede nişanlı olduğum ilişkideyim. 2 ay sonra düğünüm olacak. Nişanlımı seviyorum o da beni seviyor. Ben deli dolu biriyim ama o sakin gezmeyi tozmayı sevmeyen biri. Aynı şehirde değiliz. Ben büyük şehirde kalıyorum, gelin gideceğim yer ilçe. Çok kıskanç, her şeyde kısıtlayan biri. Örneğin giyinişim, çarşıya çıkmak, arkadaşlarımla vakit geçirmek.. Ve bunlar evlenince de böyle olacak diyor. Tek başına dışarı çıkamazsın benim işim olmazsa beraber çıkarız diyor. Bunları bile bile çıktım bu yola. En sevmediğim ise kadınımsan dediğimi yapacaksın demesi. Yakınlarının yanında bana aşkım canım vs demiyor, ben annemin babamın yanında gayet rahat bi şekilde konuşurken nişanlım bunu yapamıyor. Kendi ailesinin yanında da böyle davranmamı istemiyor. Benim aileme abes kaçacak davranışlar diyor. Kalacağım yer ilçe olduğu için çok huzursuzum. Küçük yerlere alışkın değilim. Şehirden öyle bi yere gitmek benim için inanılmaz derecede zor olacak. Kendi memleketimde istediğim her yere giderken orada gideceğim bi alışveriş merkezi bile yok. Ailemden arkadaşlarımdan herkesden uzakta olmam beni daha da bunalıma sokacak. Dışarı çıkayım kafa dağıtayım diyeceğim bi yer de değil orası. Düğün alışverişinde nişanlımın ailesi sadece bir tane oturma grubu alacağını diğer odanın ise yerlerine minder döşeyeceğini söylüyor. Bana sormadan bazı şeyleri almaya gerek yok gereksiz diyerek almıyolar. Ve nişanlımın sözü geçmiyor babasına. Kendi babam ise onlar almazsa ben alırım sen ne istiyorsan diyor. Babam yeterince masraf yaptı. Ve erkek tarafının alması gereken şeyler. Babamın maddi durumu çok aşırı iyi değil ama alabilecek güçte yinede. Bi tane oturma grubun olsun demeyin lütfen , evet eşya ile mutlu olunmaz ama ortada elti var ve alınan her şey eşit olmalı. Benden sonra nişanlanan eltime istediği bi takı alındı ama benim nişanımda ilk eltiye alınmadı deyip bana alınmadı. Benden sonra nişanlanan eltiye takı alındığı için banada alındı. Benimde isteğim bana oturma grubu alınsın onada alınsın. İçimi dökmek istediğim çok şey var ama yazı ile olmuyor bu. Bu dönemde nişanlımın hiç bi suçu yok ve arada kalan o oluyor. Çok üzülüyorum ona bakınca içim gidiyor. Ama nedense yaptığı bazı şeyler artık bana itici geliyor. Önceden gözüme batmayan şeyler şimdi batmaya başlıyor. Üsteki yazıları unutmayın kısıtlyan biri fazlasıyla. orada mutlu olup olmayacağım konusunda çok tedirginim. İmam nikahımız da kıyıldı ve onun her yönden eşiyim (Kadınıyım!). Çok kararsızım aklım durdu artık. Lütfen yol gösterecek şeyler söyleyin
Nişanlıyım ama sanırım evlenmek istemiyorum. Biraz uzun ama okuyun akıl verin lütfen?
Cevapla