
Ben olmazdım 28 yaşına denk geliyor bende kuşak farkı var birde Allah'tan sevdiğim kişi 1 yaş büyük benden

Ben olmazdım 28 yaşına denk geliyor bende kuşak farkı var birde Allah'tan sevdiğim kişi 1 yaş büyük benden
Evet ben olurdum zaten olgun kadınları seviyorum daha çok. çünkü yaşıtlarım bana çok çocuksu geliyorlar yani olgun mantıklı gelmiyorlar birde benden büyük kadın nedense daha çok etkiliyor. ama zaten olacağını da sanmazdım
Cevap
6Cevap
Teyzelerle sevgili olamam onlara yapabileceğim tek şey hürmette kusur etmemektir.
Kadınların olmasini desteklemiyor saçma oluyorum misal 18 yaşındaki biriyle neden sevgili olayim olanların amacı belli su saf kızların nesli tukensin kadınlar zekidir ya
Ben zaten yaşıma göre küçük gösteriyorum. Benden 5 yaş küçükler ablam gibi duruyor. Hele benden 10 yaş büyüğü düşünemiyorum :)
Byk konusmak istemem ama hayir
13 yaş büyük biriyle olmuştum
Yok olmam, korkarım ben😨
Hayır
Olmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?