Başkalarının kullanıp attığı kıza denk gelmek istemiyorum çok mu ön yargılıyım?

Yaşım daha yeni 18 oldu erkek lisesinde okudum sınıf arkadaşlarım ayda hatta haftada bir flört, sevgili falan değiştiriyordu mezun oldum yks ye girdim ve şimdi üniversiteye gidecem ve henüz lisede kucaktan kucağa dolaşmış kızlarla birlikte olmak istemiyorum başkaları kulanıp kullanıp atmış ve bana denk gelir diye korkuyorum yaşımın da geçtiğini düşünüyorum sorun bende mi bilmiyorum çünkü daha hiçbir kızla bırakın yüz yüze sanaldan dahi konuşmadım

Başkalarının kullanıp attığı kıza denk gelmek istemiyorum çok mu ön yargılıyım?
Cevapla