Erkek arkadaşımdan iki yıldır ilk defa bir ay önce telefonuna bakmayı istedim izin vermedi ben sevmiyorum boyke şeyleri inat degilmi vermiyorum dedi. Beş dk sonra verdi telefonunu. Galerisinde ful benim resimleirm vardı whatsao instagram benim dışımda kadın tek akrabalari var. Dün iş yerine gittim. Yemek götürdüm moladaydi oturduk kafede. Telefonuna bakabilirniyim dedim hayır vermiyorum dedi. Neden ama dedim oyke canım istemiyor dedi. Israr ettim yinede vermedi. Geçen sefer verdin bu sefer de versen ne olur dedim çok şey olur dedi. Derken dedim bir şey olmaz ama vermek istemiyorum sevmiyorum bakmayida baktirmayi da dedi. Sonra ben dedimki zaten evlenmeyi istiyorsun benimle evlendiginiz zaman o telefonuna illaki bakarım dedim. Bakamazsin şifre var nasıl bakiosun dedi orada bozuldum. Sonra bana dediki evlenince değil kucağında çocuğum olsa bile bakamazsin dedi vermem dedi. orada gözlerim doldu benim bir şey demedim. Geldiğin için teşekkür ederim molam bitti gitmen lazım bir şey diomusun dedi hicbirsey demedim gidiyorum bak dedi git dedim sarilmadim. Gitti. Ağlamaya başladım. Yoldayken aradı beni geri dönüş yaptım ne oldu dedim niye aradın dedim. Niyemi aradin dedi kapattı yüzüme. Geri aradim ağzıma geleni söyledim ona hatasinun farkinda bile degildi. Beni ağlatmaya hakkın yok dedim. Sen kendi kendine yapıyorsun ben en başından beri telefonuma baktirmam demiştim. Dedi bende dedimki baktircaksin. Yok bak baktirmadim hiçbir zaman yok kendi kendini üzüyorsun dedi. Ben dayanamadım bağıra çağıra konuştum ilk defa bu kadar bağırdım ona telefonda. Ben kızınca oda benden özür diledi seni kırdım üzdüm farkındayım özür dilerim affet beni dedi. Bende dedimki sen eğer benim hayatimdaysan ben i telefonuna bakacağım başka yolu yok. Hani bana dedimya kucağında çocuğun olsa bile baktırmam diye, benim kucağımda senin çocuğun olmaz bu saatten sonra dedim. İyice yumuşadi. Sonra dedimki madem özür diledin bu olaya rağmen son bir şey diyorum ısrarla telefon vermicem dedin bana , şimdide vermeyeceğim diyormusun benim hayatimdaysan ben bakacağım yoksa yürümez bu şekilde bi telefon için hak etmediğim herşeyi söyledin insan sevdiğini kırmaz kıramaz bunun için dedim. Tekrar özür diledi ve dediki bana, tamam bundan sonra söz ne zaman istersen telefonunu çıkar dediğin anda çıkarıp vericem ben sana dedi özür diledi. Bakın bir yıldır asla vermem diyordu. Ben baya tepkimi koyduğum zaman iki yıldır ilk defa büyük bir şekilde tepkimi koydum oda bana artık ne zaman istersen bakabilirsin dedi bu yüzden konuyu kapattım. Eğer ki bu lafına rağmen ben isteidgin zaman vermezse bitireceğim ilişkimizi. Siz ne düşünüyorsunuz ne yapmalıyım
+1 yılCanım bak. Seven insan sevdiğinin ağlamasına kıyamaz. Benim içim giderdi yani sevgilim üzülse ağlasa yaptığı değer vermemek. O dediği lafta ağır bence hiç hoş olmamış. Bence 2 yıl zor dayanmış ilerletmiş gibisiniz. Bu saatten sonra daha yürür mü bilmem. Telefonda sanki bişi saklıyor şüpheye düşürüyor. Sne yapsan aynısını ağzına geleni sayar o ara. Bence devam etme sen bilirsin yine de. Alıştım ayrılmak zor olur belki yapmaz diyebilirsin ama mutlu olmak istiyorsan bence devam etme. Ağlatan bidaha ağlatıyor emin ol. Bilmeden kıranlar var o başka. Ama gözünün içine baka baka neler demiş farkina var gerçeğin
011 Yorumla
Soran+1 yılGülerek söyledi ama ben o an ciddi algıladım ki üzgündum ben gulmuyordum. Normalde ben ayrılmayalım diye çoğu şeye tamam derdim ama bu konuda demedim dün ayrilcaktim bunada söyledim. Sonra bir anda yumuşadj ne zaman ister vericem dedi. Kaybetmekten korkmuş olamazmj
- +1 yıl
Korksa o an üzmezdi seni. Telefonu temizlicek tedirgin çünkü ne zmn istersin diye tetikte şu an. Uzatma daha fazla bitir. Ya aldatacak ya da aldattığını ogreneceksin
Soran+1 yılBana dediki sonra aradı sence öyle bir şey olabilirmi evlenince zaten sormana bile gerke yok alabilirisn dedi ben onları ciddi demedim özür dilerim dedi kırdım seni dedi. Ben baya tepkimi koydum ilk defa hayatimdaysan bakucam başka türlü yürümez dedim bu kadar direndin dedim. Özür diledi bundan sonra ne zmaan istetsen vericem dedi. Ne düşünüyorsunuz. Birde ben onunla oturukeb o bir yere bakınca direk bende bakıyorum telefonda dediki ben nereye baksam bakiosun bana guvenmiomussun gibi hissediyorum dio acaba o yüzden de vermek istememiş olabilirmi ciddi olduğumu duyunca vericem ne zaman istersen dedi özür diledi kackere dün bitiricktim ama ilk defa bakın iki yıl oldu ben hep tamam derdim dün kıyameti kopardım gerçekten bittiğini düşündü özürler diledi tamam vericem söz ne zaman istersen dedi
- +1 yıl
Bence sakladığı biseyler var bak olumsuzluğu seni kırdığını görmek istemiyosun. Hep bı bak şöyle yaptı böyle dedi iyi tarafından bak der gibisin. Savunma şunu ya kırmış seni saklamasaydı bişey o an verirdi. Kandırıyor seni bak
Soran+1 yılKendimi koru hissettim nereye baksam oraya bakiosun bana givenmionussun gibi dediya. Acaba guvenmedugimu düşündüğü için mi vermek istemedi. Birde 25 yaşında bu zamnaa kadar hiç ciddi ilişkisi olmamış en fazla iki ay sürmüş en uzun ilişkisi hep takılmalık yapmış bizim iki yıl oldu bana her zmana ilk defa biri tarafundan bu kadar sevikdim dedi. Kimse bana bu kadar değer vermedi senin yerin çok başka diyor. Bende düşünüyorum acaba bu gerçekten doğru düzgün sevgilisi olmadığı için bazen nasıl davranacagini bile bilmiyor ki eminim bu yaşına kadar hiçbir manitasi bakmadı telefonuna bu yüzden de bu şekilde devam etmek istiyor olabilirni. Ben normalde hep tamam derdum ne dese. Ama dün tepkimi koydum biter dedim bir tekefin için bana böyle yaparsan altında bir şey ararim dedim özür diledi ne zaman istersen bakicaksin artık dedi kapattık konuyu. Şimdi normal bir şekilde konuşmaya devam edicem eğer aynı Seki tekrarlarsa bir boku vardır netleşir yani bitirrim ne düşünüyorsunuz
- +1 yıl
Bence hiç uğraşma daha çok üzülürsün. Düşünsene nisanlisin böyle bişi yaşandı ama geç farkına vardın napcaksin o zaman. Nasıl davranacağını bilmiyor madem kendini yetistirememis birini napcaksin ki bırak gitsin
- +1 yıl
Ayrıca sen kötü hisset diye manipüle etmiş bana guvenmiyosun diye. O zaman o da bu kadar şüpheli davranmasaydi gel bakalım canım aklında bı şüphe olmasın diyip baksaydiniz beraber çok saçma
Soran+1 yılEvet çok haklısın. Bu en başından beri bir gün bile benim telefonuma bakmak istemedi hiçbir zaman. Ben bakmayın baktirmayida sevmiyorum dedi. Bir ay ince ilk defa istedim onda bile zorla baktım tertemiz birşeyi yoktu sevindim baya. Ama o gun bile ilf defa istedin verdim ilk ve söndü ben sevmiyorum dedi. Dunde işte anlattığım gibi vermedi ağlattı. Ben bitiricekken ciddi olduğumu anlayınca ne zamna istersen bakabilirsin dedi. O yüzden bitirmedim ben
- +1 yıl
Sen bilirsin ben tekrar bitiyorum diyorum. Eğer devam etmek istersen de ilerde tekrar ağlayacağını bil
Soran+1 yılNeden bu kadar emin konusabiliyorsunuzki ben bile emin konuşamıyorum 😔 geçen hafta ailesi ile tanıştırdı beni
- +1 yıl
Sen bilirsin ne diyeyim sonuç ortada
En İyi Cevaplar
İçime bir şüphe düştü ya davranışları söylemleri hoş değil canım gerçi yapmak isteyen her türlü yapar gizli saklı ama bu şekilde tepki vermesi normal değil bence saklayacak birşeyi olmazsa insan anında verir telefonu sonuçta eşin olacak insan bilmiyorum içime sinmedi artık hazırlıklı sanki temizleyip verebilir eğer bir şey saklıyorsa
01 Yorumla
Soran+1 yılAma normal bir şey sorunca da naocan dio mesela diomki Milan kaçta bitio naocam mesela niye soruosun dio. Birde 25 yaşında bu zamnaa kadar hiç ciddi ilişkisi olmamış en fazla iki ay sürmüş en uzun ilişkisi hep takılmalık yapmış bizim iki yıl oldu bana her zmana ilk defa biri tarafundan bu kadar sevikdim dedi. Kimse bana bu kadar değer vermedi senin yerin çok başka diyor. Bende düşünüyorum acaba bu gerçekten doğru düzgün sevgilisi olmadığı için bazen nasıl davranacagini bile bilmiyor ki eminim bu yaşına kadar hiçbir manitasi bakmadı telefonuna bu yüzden de bu şekilde devam etmek istiyor olabilirni. Ben normalde hep tamam derdum ne dese. Ama dün tepkimi koydum biter dedim bir tekefin için bana böyle yaparsan altında bir şey ararim dedim özür diledi ne zaman istersen bakicaksin artık dedi kapattık konuyu. Şimdi normal bir şekilde konuşmaya devam edicem eğer aynı Seki tekrarlarsa bir boku vardır netleşir yani bitirrim ne düşünüyorsunuz
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
+1 yılKesinlikle sakladığı birşeyler var bence yol ver gitsin. Ne demek evlenince de bakamazsn böyle bir evliliğim olacağına hiç olmasın daha iyi
02 Yorumla
Soran+1 yılBana dediki sonra aradı sence öyle bir şey olabilirmi evlenince zaten sormana bile gerke yok alabilirisn dedi ben onları ciddi demedim özür dilerim dedi kırdım seni dedi. Ben baya tepkimi koydum ilk defa hayatimdaysan bakucam başka türlü yürümez dedim bu kadar direndin dedim. Özür diledi bundan sonra ne zmaan istetsen vericem dedi. Ne düşünüyorsunuz
- +1 yıl
O an bir şey vardı ve o anı kurtardı atlattı ondan sonra kıvırdı bukadar net bilgi
- Aşk İlişkileri konusunda 11,4b cevap paylaştı.
+1 yılOldu ki bir daha yaparsa anla ki o bir naneler yemiş yiyor
04 Yorumla
Soran+1 yılEvet Bana dediki sonra aradı sence öyle bir şey olabilirmi evlenince zaten sormana bile gerke yok alabilirisn dedi ben onları ciddi demedim özür dilerim dedi kırdım seni dedi. Ben baya tepkimi koydum ilk defa hayatimdaysan bakucam başka türlü yürümez dedim bu kadar direndin dedim. Özür diledi bundan sonra ne zmaan istetsen vericem dedi. Ne düşünüyorsunuz. Birde ben onunla oturukeb o bir yere bakınca direk bende bakıyorum telefonda dediki ben nereye baksam bakiosun bana guvenmiomussun gibi hissediyorum dio acaba o yüzden de vermek istememiş olabilirmi ciddi olduğumu duyunca vericem ne zaman istersen dedi özür diledi kackete. bana verdiği sözü tutacak mı ona bakicam eğer buna rağmen vermezse zaten vardır birşeyler bitiririm. Şimdi normal davranmaya devam edeyim değil mi
- +1 yıl
Bilmiyorum evet devam et
Soran+1 yılZaten birdaha vermezse bir şey var demektir değil mi o zaman bitiririm
- +1 yıl
Aynen
Aşk İlişkileri konusunda 371 cevap paylaştı. Sakladığı şeyler var sana verirken temizleyip verecek çok güvenme
012 Yorumla
Soran+1 yılBana dediki sonra aradı sence öyle bir şey olabilirmi evlenince zaten sormana bile gerke yok alabilirisn dedi ben onları ciddi demedim özür dilerim dedi kırdım seni dedi. Ben baya tepkimi koydum ilk defa hayatimdaysan bakucam başka türlü yürümez dedim bu kadar direndin dedim. Özür diledi bundan sonra ne zmaan istetsen vericem dedi. Ne düşünüyorsunuz. Birde ben onunla oturukeb o bir yere bakınca direk bende bakıyorum telefonda dediki ben nereye baksam bakiosun bana guvenmiomussun gibi hissediyorum dio acaba o yüzden de vermek istememiş olabilirmi ciddi olduğumu duyunca vericem ne zaman istersen dedi özür diledi kackete
- +1 yıl
Benim uzun ilişkim vardı şifresi ikimizin sevgili oldugu tarihti ne zaman istesem sormadan alırdım kurcalardım fotograf çekinir tekrar yerine koyardım bi kere napıyosun ver demedi bana. Aynı şekilde benimki de öyleydi hatta birbirimizde parmak izlerimiz bile kayıtlıydı bence ilişki böyle olmalı her şeyi yaparken her şeyi paylaşırken telefon gizlenmemeli ilişkide. Siz bilirsiniz tabii ama bana göre normal bir durum değil
Soran+1 yılEvet işte bende normal olanın bu olduğunu bildiğim için diyorum. Birde 25 yaşında bu zamnaa kadar hiç ciddi ilişkisi olmamış en fazla iki ay sürmüş en uzun ilişkisi hep takılmalık yapmış bizim iki yıl oldu bana her zmana ilk defa biri tarafundan bu kadar sevikdim dedi. Kimse bana bu kadar değer vermedi senin yerin çok başka diyor. Bende düşünüyorum acaba bu gerçekten doğru düzgün sevgilisi olmadığı için bazen nasıl davranacagini bile bilmiyor ki eminim bu yaşına kadar hiçbir manitasi bakmadı telefonuna bu yüzden de bu şekilde devam etmek istiyor olabilirni. Ben normalde hep tamam derdum ne dese. Ama dün tepkimi koydum biter dedim bir tekefin için bana böyle yaparsan altında bir şey ararim dedim özür diledi ne zaman istersen bakicaksin artık dedi kapattık konuyu. Şimdi normal bir şekilde konuşmaya devam edicem eğer aynı Seki tekrarlarsa bir boku vardır netleşir yani bitirrim ne düşünüyorsunuz
- +1 yıl
Bak uzun süre hiç telefon konusunu yanındayken hiç bakmak isteme 1 2 ay belki de daha fazla konuyu şimdilik kapat. Zaman geçtikten sonra birden telefonuna bakabilir miyim de ama aradan uzun zaman geçsin dikkat et buna. Eğer tamam derse sorun yoktur devam et ama yine hayır falan derse bence iyi düşün
Soran+1 yılEvettt aynı şeyi düşündüm bende çünkü bir şey sakliyorsa eğer bu ara hep dikkat edecek. Konu unutulunca isteyeceğim ama şimdi arada istesem alışsın diye bide şu an bir şey olmamış gibi davranmayı değil mi
Soran+1 yılTamamdır aynen böyle yapacağım umarım vakit geçince sözünü unutmaz. Ama şöyle bir şey de düşündüm yanına bir kaç gün sonra giidnce isteyeyim öylesine bakio vereyim sknra daha uzun süre istemeyeyim bu sefer hep teetikte olur hiç istemedi her an ister diye
Soran+1 yılAa evet mantıkli aynısı yapacağım teşekkür ederim 🥰
Soran+1 yılAmin canım teşekkür ederim umarım seninde her şey gönlünce olur❤️
Saçma sapan sebepler sanane adamın telefonundan çocukmusun ergenmjsjn ben onun yerinde olsan. senden ayrılırım ergen muhabbeti
08 Yorumla
Soran+1 yılSevdiğin kadın istese vermeyip kucağında çocuğun olsa bole vermem dermisin. Onun ağladığını bilmeme rağmen dermisin vererek ne kaybedersinki sonucta sevdiğin kadın mutlu olucak
Soran+1 yılGüveniyorum ama bak cevremdekiler de veriyorlar birbirlerine. Ben isteuknce bu kadar diretiyirta vermemek için işte orada içime şüphe düşüyor benim. Çünkü ben onun için çok fedakarlık yaptım oda biliyor. Telefonu bana hiç düşünmeden çıkarıp vermeli ki söz verdi artık her isteidginde vereceğine dair yoksa bitiricektim
Soran+1 yılAma bu kadar vermemek ixjn direnilmez ilişkimiz biticekti vermediği için özür diledi bundan sonra vereceğim deidki için bitmedi. Birde 25 yaşında bu zamnaa kadar hiç ciddi ilişkisi olmamış en fazla iki ay sürmüş en uzun ilişkisi hep takılmalık yapmış bizim iki yıl oldu bana her zmana ilk defa biri tarafundan bu kadar sevikdim dedi. Kimse bana bu kadar değer vermedi senin yerin çok başka diyor. Bende düşünüyorum acaba bu gerçekten doğru düzgün sevgilisi olmadığı için bazen nasıl davranacagini bile bilmiyor ki eminim bu yaşına kadar hiçbir manitasi bakmadı telefonuna bu yüzden de bu şekilde devam etmek istiyor olabilirni. Ben normalde hep tamam derdum ne dese. Ama dün tepkimi koydum biter dedim bir tekefin için bana böyle yaparsan altında bir şey ararim dedim özür diledi ne zaman istersen bakicaksin artık dedi kapattık konuyu. Şimdi normal bir şekilde konuşmaya devam edicem eğer aynı Seki tekrarlarsa bir boku vardır netleşir yani bitirrim ne düşünüyorsunuz
Soran+1 yılOku yaa
+1 yılikiniz de yalnız olması gereken tiplersiniz ne evlenmesi ama buna ben karar vermiyorum tabi
07 Yorumla
Soran+1 yılBana dediki sonra aradı sence öyle bir şey olabilirmi evlenince zaten sormana bile gerke yok alabilirisn dedi ben onları ciddi demedim özür dilerim dedi kırdım seni dedi. Ben baya tepkimi koydum ilk defa hayatimdaysan bakucam başka türlü yürümez dedim bu kadar direndin dedim. Özür diledi bundan sonra ne zmaan istetsen vericem dedi. Ne düşünüyorsunuz. Birde ben onunla oturukeb o bir yere bakınca direk bende bakıyorum telefonda dediki ben nereye baksam bakiosun bana guvenmiomussun gibi hissediyorum dio acaba o yüzden de vermek istememiş olabilirmi ciddi olduğumu duyunca vericem ne zaman istersen dedi özür diledi kackete
- +1 yıl
güvenmiyor olabilirsin güvenin azalmış olabilir ne var bunda güvenmek zorunda değilsin kırılabileceği bir şey yok bunda mesafe koymak istiyor olabilirsin bayık bir tip şifresini almana sebep değil güvenmediğini gösterdin çözümü bu mu yani sana telefonunu vermek?
Soran+1 yılAma ben güveniyordum bu bu kadar direnince güvenim kırıldı. Birde 25 yaşında bu zamnaa kadar hiç ciddi ilişkisi olmamış en fazla iki ay sürmüş en uzun ilişkisi hep takılmalık yapmış bizim iki yıl oldu bana her zmana ilk defa biri tarafundan bu kadar sevikdim dedi. Kimse bana bu kadar değer vermedi senin yerin çok başka diyor. Bende düşünüyorum acaba bu gerçekten doğru düzgün sevgilisi olmadığı için bazen nasıl davranacagini bile bilmiyor ki eminim bu yaşına kadar hiçbir manitasi bakmadı telefonuna bu yüzden de bu şekilde devam etmek istiyor olabilirni. Ben normalde hep tamam derdum ne dese. Ama dün tepkimi koydum biter dedim bir tekefin için bana böyle yaparsan altında bir şey ararim dedim özür diledi ne zaman istersen bakicaksin artık dedi kapattık konuyu. Şimdi normal bir şekilde konuşmaya devam edicem eğer aynı Seki tekrarlarsa bir boku vardır netleşir yani bitirrim ne düşünüyorsunuz
- +1 yıl
böyle bir geçmişi varsa seni düşünüp bu kadar açmaması gerekirdi bak güvenemiyorsun ona. sınır çizilmesi gerekliydi. böyle ilişkisi olmadıysa bunun bir önemi yok çabalayacak.
Soran+1 yılGeçmişini hiç açmak istemedi ven açtırdım merak ettiğim için sordum en uzun ilişkin ne kadar sürdü falan. Sence su an ne yapmalıyım dün bitiricektim bu saatten sonra istediğin zaman vericem tamam dedi bana iş ciddiye binince. Şimdi normal devarnamaya devam edeyimmi herzmanaki gibi zaten sözünü tutmazsa ne kadar seversem seveyim bitiririm o zaman sence napayım
- +1 yıl
daha fazlasını anlatmış sana. güven vermiyor canın ne isterse o
Soran+1 yılCanım ben dün bitircektum ama bana iki yıldır ilk defa bak her zmana asla bakmam ve baktirmam diodu. Dün iş ciddiye binince ne zaman istersen al bak dedi bana. Bende bu yüzden kabul ettim. Zaten eğer birdaha vermezse güvenlik komple biter benim ilişkimizde biter. Sence ne yapayım buna rağmen okurmusunuz
+1 yılNiye ağlıyorsun yol ver
03 Yorumla
Soran+1 yılBana dediki sonra aradı sence öyle bir şey olabilirmi evlenince zaten sormana bile gerke yok alabilirisn dedi ben onları ciddi demedim özür dilerim dedi kırdım seni dedi. Ben baya tepkimi koydum ilk defa hayatimdaysan bakucam başka türlü yürümez dedim bu kadar direndin dedim. Özür diledi bundan sonra ne zmaan istetsen vericem dedi. Ne düşünüyorsunuz. Birde ben onunla oturukeb o bir yere bakınca direk bende bakıyorum telefonda dediki ben nereye baksam bakiosun bana guvenmiomussun gibi hissediyorum dio acaba o yüzden de vermek istememiş olabilirmi ciddi olduğumu duyunca vericem ne zaman istersen dedi özür diledi kackete
- +1 yıl
Ben yol verirdim ya hiç uğraşamam
Soran+1 yıl25 yaşında bu zamnaa kadar hiç ciddi ilişkisi olmamış en fazla iki ay sürmüş en uzun ilişkisi hep takılmalık yapmış bizim iki yıl oldu bana her zmana ilk defa biri tarafundan bu kadar sevikdim dedi. Kimse bana bu kadar değer vermedi senin yerin çok başka diyor. Bende düşünüyorum acaba bu gerçekten doğru düzgün sevgilisi olmadığı için bazen nasıl davranacagini bile bilmiyor ki eminim bu yaşına kadar hiçbir manitasi bakmadı telefonuna bu yüzden de bu şekilde devam etmek istiyor olabilirni. Ben normalde hep tamam derdum ne dese. Ama dün tepkimi koydum biter dedim bir tekefin için bana böyle yaparsan altında bir şey ararim dedim özür diledi ne zaman istersen bakicaksin artık dedi kapattık konuyu. Şimdi normal bir şekilde konuşmaya devam edicem eğer aynı Seki tekrarlarsa bir boku vardır netleşir yani bitirrim ne düşünüyorsunuz
+1 yıloğlan hiç güven vermiyor ya 😂
04 Yorumla
Soran+1 yılBana dediki sonra aradı sence öyle bir şey olabilirmi evlenince zaten sormana bile gerke yok alabilirisn dedi ben onları ciddi demedim özür dilerim dedi kırdım seni dedi. Ben baya tepkimi koydum ilk defa hayatimdaysan bakucam başka türlü yürümez dedim bu kadar direndin dedim. Özür diledi bundan sonra ne zmaan istetsen vericem dedi. Ne düşünüyorsunuz. Birde ben onunla oturukeb o bir yere bakınca direk bende bakıyorum telefonda dediki ben nereye baksam bakiosun bana guvenmiomussun gibi hissediyorum dio acaba o yüzden de vermek istememiş olabilirmi ciddi olduğumu duyunca vericem ne zaman istersen dedi özür diledi kackete
- +1 yıl
biz ne desek boş sen barışırsın
Soran+1 yılHayır Birde 25 yaşında bu zamnaa kadar hiç ciddi ilişkisi olmamış en fazla iki ay sürmüş en uzun ilişkisi hep takılmalık yapmış bizim iki yıl oldu bana her zmana ilk defa biri tarafundan bu kadar sevikdim dedi. Kimse bana bu kadar değer vermedi senin yerin çok başka diyor. Bende düşünüyorum acaba bu gerçekten doğru düzgün sevgilisi olmadığı için bazen nasıl davranacagini bile bilmiyor ki eminim bu yaşına kadar hiçbir manitasi bakmadı telefonuna bu yüzden de bu şekilde devam etmek istiyor olabilirni. Ben normalde hep tamam derdum ne dese. Ama dün tepkimi koydum biter dedim bir tekefin için bana böyle yaparsan altında bir şey ararim dedim özür diledi ne zaman istersen bakicaksin artık dedi kapattık konuyu. Şimdi normal bir şekilde konuşmaya devam edicem eğer aynı Seki tekrarlarsa bir boku vardır netleşir yani bitirrim ne düşünüyorsunuz
- +1 yıl
bişi düşünmüyorum hovardadan adam olmaz
Aşk İlişkileri konusunda 888 cevap paylaştı. Telefonuna bakmaya izin vermeyen erkek uzak dursun
02 Yorumla
Soran+1 yılBana dediki sonra aradı sence öyle bir şey olabilirmi evlenince zaten sormana bile gerke yok alabilirisn dedi ben onları ciddi demedim özür dilerim dedi kırdım seni dedi. Ben baya tepkimi koydum ilk defa hayatimdaysan bakucam başka türlü yürümez dedim bu kadar direndin dedim. Özür diledi bundan sonra ne zmaan istetsen vericem dedi. Ne düşünüyorsunuz. Birde ben onunla oturukeb o bir yere bakınca direk bende bakıyorum telefonda dediki ben nereye baksam bakiosun bana guvenmiomussun gibi hissediyorum dio acaba o yüzden de vermek istememiş olabilirmi ciddi olduğumu duyunca vericem ne zaman istersen dedi özür diledi kackete
Bakma telefonuna
01 Yorumla
Soran+1 yılama neden o kadar ağır laflar kullandık bana evlenince bile bakanazsun kucağında çocuğun olsa bile vermem dedi ağladım orada baya yoldayken arayıp Bana dediki sonra aradı sence öyle bir şey olabilirmi evlenince zaten sormana bile gerke yok alabilirisn dedi ben onları ciddi demedim özür dilerim dedi kırdım seni dedi. Ben baya tepkimi koydum ilk defa hayatimdaysan bakucam başka türlü yürümez dedim bu kadar direndin dedim. Özür diledi bundan sonra ne zmaan istetsen vericem dedi. Ne düşünüyorsunuz. Birde ben onunla oturukeb o bir yere bakınca direk bende bakıyorum telefonda dediki ben nereye baksam bakiosun bana guvenmiomussun gibi hissediyorum dio acaba o yüzden de vermek istememiş olabilirmi ciddi olduğumu duyunca vericem ne zaman istersen dedi özür diledi kackete
Gizli Üye(30-35)+1 yılAyrıl
06 Yorumla
Soran+1 yılBana dediki sonra aradı sence öyle bir şey olabilirmi evlenince zaten sormana bile gerke yok alabilirisn dedi ben onları ciddi demedim özür dilerim dedi kırdım seni dedi. Ben baya tepkimi koydum ilk defa hayatimdaysan bakucam başka türlü yürümez dedim bu kadar direndin dedim. Özür diledi bundan sonra ne zmaan istetsen vericem dedi. Ne düşünüyorsunuz
Cevap sahibi+1 yılBana göre huylu huyundan vazgeçmez. Güven vermedi bana
Soran+1 yılBirde 25 yaşında bu zamnaa kadar hiç ciddi ilişkisi olmamış en fazla iki ay sürmüş en uzun ilişkisi hep takılmalık yapmış bizim iki yıl oldu bana her zmana ilk defa biri tarafundan bu kadar sevikdim dedi. Kimse bana bu kadar değer vermedi senin yerin çok başka diyor. Bende düşünüyorum acaba bu gerçekten doğru düzgün sevgilisi olmadığı için bazen nasıl davranacagini bile bilmiyor ki eminim bu yaşına kadar hiçbir manitasi bakmadı telefonuna bu yüzden de bu şekilde devam etmek istiyor olabilirni. Ben normalde hep tamam derdum ne dese. Ama dün tepkimi koydum biter dedim bir tekefin için bana böyle yaparsan altında bir şey ararim dedim özür diledi ne zaman istersen bakicaksin artık dedi kapattık konuyu. Şimdi normal bir şekilde konuşmaya devam edicem eğer aynı Seki tekrarlarsa bir boku vardır netleşir yani bitirrim ne düşünüyorsunuz
Cevap sahibi+1 yılBence sen baya iyimsersin. Kendin gibi görüyorsun ve iyi görmek istiyorsun. Ama bana yapıcı bir insan gibi gelmedi. Daha doğrusu olgun bir davranışa sahip biri gibi gelmedi. Tercih senin tabi
Soran+1 yılAyrılacağını anlayınca tamam ne zmaan istersen vericem dedi bana. Kabuk ettim birdaha vermezse güvenim kalmaz ne kadar seversem seveyim bitiririm. Ama şu an bu deidgim için ne düşünüyorsun mantıksız mi dedigin çünkü iki yıldır ben vermem derdi. Dün ilj defa ne zaman istersen bakcaksin dedi
Cevap sahibi+1 yılBence sen kendini kandırıyorsun
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer