İki yıldır sevgiliyiz evlenmeyi düşünüyoruz teleofnuna bakmak istediğim için beni ağlattı? lütfen okuyun?

Erkek arkadaşımdan iki yıldır ilk defa bir ay önce telefonuna bakmayı istedim izin vermedi ben sevmiyorum boyke şeyleri inat degilmi vermiyorum dedi. Beş dk sonra verdi telefonunu. Galerisinde ful benim resimleirm vardı whatsao instagram benim dışımda kadın tek akrabalari var. Dün iş yerine gittim. Yemek götürdüm moladaydi oturduk kafede. Telefonuna bakabilirniyim dedim hayır vermiyorum dedi. Neden ama dedim oyke canım istemiyor dedi. Israr ettim yinede vermedi. Geçen sefer verdin bu sefer de versen ne olur dedim çok şey olur dedi. Derken dedim bir şey olmaz ama vermek istemiyorum sevmiyorum bakmayida baktirmayi da dedi. Sonra ben dedimki zaten evlenmeyi istiyorsun benimle evlendiginiz zaman o telefonuna illaki bakarım dedim. Bakamazsin şifre var nasıl bakiosun dedi orada bozuldum. Sonra bana dediki evlenince değil kucağında çocuğum olsa bile bakamazsin dedi vermem dedi. orada gözlerim doldu benim bir şey demedim. Geldiğin için teşekkür ederim molam bitti gitmen lazım bir şey diomusun dedi hicbirsey demedim gidiyorum bak dedi git dedim sarilmadim. Gitti. Ağlamaya başladım. Yoldayken aradı beni geri dönüş yaptım ne oldu dedim niye aradın dedim. Niyemi aradin dedi kapattı yüzüme. Geri aradim ağzıma geleni söyledim ona hatasinun farkinda bile degildi. Beni ağlatmaya hakkın yok dedim. Sen kendi kendine yapıyorsun ben en başından beri telefonuma baktirmam demiştim. Dedi bende dedimki baktircaksin. Yok bak baktirmadim hiçbir zaman yok kendi kendini üzüyorsun dedi. Ben dayanamadım bağıra çağıra konuştum ilk defa bu kadar bağırdım ona telefonda. Ben kızınca oda benden özür diledi seni kırdım üzdüm farkındayım özür dilerim affet beni dedi. Bende dedimki sen eğer benim hayatimdaysan ben i telefonuna bakacağım başka yolu yok. Hani bana dedimya kucağında çocuğun olsa bile baktırmam diye, benim kucağımda senin çocuğun olmaz bu saatten sonra dedim. İyice yumuşadi. Sonra dedimki madem özür diledin bu olaya rağmen son bir şey diyorum ısrarla telefon vermicem dedin bana , şimdide vermeyeceğim diyormusun benim hayatimdaysan ben bakacağım yoksa yürümez bu şekilde bi telefon için hak etmediğim herşeyi söyledin insan sevdiğini kırmaz kıramaz bunun için dedim. Tekrar özür diledi ve dediki bana, tamam bundan sonra söz ne zaman istersen telefonunu çıkar dediğin anda çıkarıp vericem ben sana dedi özür diledi. Bakın bir yıldır asla vermem diyordu. Ben baya tepkimi koyduğum zaman iki yıldır ilk defa büyük bir şekilde tepkimi koydum oda bana artık ne zaman istersen bakabilirsin dedi bu yüzden konuyu kapattım. Eğer ki bu lafına rağmen ben isteidgin zaman vermezse bitireceğim ilişkimizi. Siz ne düşünüyorsunuz ne yapmalıyım

İki yıldır sevgiliyiz evlenmeyi düşünüyoruz teleofnuna bakmak istediğim için beni ağlattı? lütfen okuyun?
Cevapla