Metroda biri bana dokundu hoşuma gitti bişey diyemedim bu ayıp mı?

2 gün önce metroya binmiştim saat 6 falandı tahmin edebileceginiz gibi sıkışıktı sonra arkama biri geçti bana deydi ilk başta yanlışlıkla deymiştir diye bişey demedim biraz daha sonra tekrar deydi bu sefer hoşuma gitti tekrar tekrar deymeye başladı emin oldum bilerek yaptığından deyen çocukta kücüktü ama yakışıklıydı o an çok hoşuma gitti bisey demedim indiğimde kendimden çok utandım böyle bir şey görseydiniz ya da yaşasaydınız ne yapardınız.

Metroda biri bana dokundu hoşuma gitti bişey diyemedim bu ayıp mı?
Cevapla