
Huzurunuz varsa ve kendiniz olabiliyor sanız ve niceleri sağlıklı bir evliliğiniz olabilir 😊

Huzurunuz varsa ve kendiniz olabiliyor sanız ve niceleri sağlıklı bir evliliğiniz olabilir 😊
Bunlar elbette ki olması gerekenler ama yetmez. Evlilik için bunlar yetmez. Aşk için Sevgi için kendine paralasan da yine yetmez.
Evlilik kararı alan bir kişi öncelikle şuna kendine hazırlamalıdır. Evlilik sadece bir konfor alanı değildir ve her zaman da işler düzgün de gitmeyecektir. Gün gelecek Evde huzurunuz kaçacak evde maddi sıkıntılar yaşanacak evde istenmese de sabırlar tükenecek.
O yüzden kişi en ağır ve hassas dönemlerde, sabrın tükendiği, evliliğin çıkılamaz bir hâl aldığında durumu akılcı yöntemlerle idare edecek yoğun baskıda akılcı psikolojik kararlar alacak, akl-î selimini bitirmeyecek, stres anında akıllı çözümler üretecek ve bu tutumundan dolayı da eşine Güven verecek kişilerle evlilik yapılır.
Engin ve istekli bir denizde Bir gemi düşünün ve dalgalarla boğuşuyor. O geminin kaptanı bir düşünün. Hani filmlerde görürsünüz ya hiçbir zaman ümidini yitirmez ve bütün gemi mürettebatı ona güvenir çünkü o kaptan bu gemiyi sağ Salim bu fırtınalı istekli sulardan güvenli limanlara götüreceğini bilir.
İşte evleneceğiniz kişi de böyle olmalıdır. Eğer bunlar varsa sizin yukarıda maddeler halinde yazdıklarınızn bir anlam ifade eder. Çünkü kadınlar kendini güvende hissetmek ister. Güçlü karakterli insanlarla olmak İster.
Eğer kişide bu hasletler yoksa işin sonu ne olur bilir misiniz.
Olursa olur olmaz ise, Sen yoluna ben yoluma dersiniz en küçük bir durumda.
Bu duruma düşmemek için o yüzden biz birbirimize çok aşığız birbirimizi iyi tanıyoruz demek sadece boş laftır. Bu durumu görmek isterse etrafında ve hatta bu sitede boşanan insanlara bir bakın ve sorun neden boşanmışlar.
Bir çoğu üniversite tanışıp ve sonrasında evlenip ve sonrasında boşanan insanlardır. Demek ki okulda fayda etmiyor.
Ama şunu da belirteyim çok uzun süre olan flört ilişkileri boşanma sebebidir. Çünkü evlenseniz de sonrasında değişen bir şey olmayacak. Siz uzun süre birlikte olduğunuz için artık birbirinizi tanıyorsunuz birbirinizi keşfettiniz ve evlendikten sonra da bir heyecan kalmayacak. yani evlilik sizin ilişkinizi kurtarmayacak. Çünkü eve geldiğinizde o insanı tanıyorsunuz onu nasıl farklı bir şekilde mutlu edebilirsiniz ki insan karşındaki insanı tanıdıkça mutlu edebilir.
Bir hazine sandığı düşünün. Bu hazine sandığı açılmadan önce içine ne olduğunu bilmek istersiniz ve açıldıktan sonra da onlara tek tek bakar incelersiniz ve bu size çok büyük huzur ve mutluluk verir.
Ama siz o sandığı yani evlilik öncesinde özelinizi paylaştığınız için. Özelinizi derken cinsellik algılamayın arkadaşlar bu bütün karakterimiz ve lisan-ı hâlimiz. Demek istediğim şu ki bir yeri iki kere üç kere keşif yapmazsınız.
Lütfen ama lütfen hayatımıza birini alacaksanız ona Özel hayatınızı evlilik sonrasına bıraktırın. Yoksa sermaye gibi para gibi yok olur gider o servetiniz
Elbette her ilişkide olduğu gibi evlilik gibi bir ilişkide de saygı öncelikli ihtiyaç fakat saygı tek başına sevgiye yetmiyor, sevgide evliliğe yetmiyor ilişkide en önemli etkenlerden biri kafaların uyuşması yani tam aynı düşünce yapısına sahiplik ya da tam zıt düşünce yapısına sahip olmak gerekiyor diye düşünüyorum
Özetle herşeyden önce kişilerin düşünce yapısı benim için en ön planda duruyor
Eic için teşekkür ederim hocam
Sağlıklı bir evlilik uyum, paylaşma, ilgisevgi, saygı, anlayış ve samimiyetten geçer. Bir elmanın ili yarısı gibi olmalıdır eşler. Birbirlerini anlayarak, özveri ile tatmin edici şekilde tamamlamalıdır birbirlerini. Pozitif bir yaşam tarzı ile tebessüm eden bir yüzün buluştuğu melek kalpli güzel insanların evlilikleri ömür boyu mutlulukla taçlanır. 🌺🍃😎 🧚♀️
Teşekkür ederim abicim 😊
Sağlıklı bir evlilik gerçekten ıkı tarafında birbirini anlaması ve sorunları oturup konuşarak çözmesidir
Cevap
18Cevap
Her iki tarafta bunları koruduğu müddetçe sağlıklı bir evlilik sürer
Sağlıklı bir evlilik benim bakış açıma göre mutlaka saygı güven ve aşk olan evliliktir. Eşler arasında karşılıklı saygı çok önemlidir. Birbirimizi değerli hissetmek, fikirlerine ve duygularına saygı göstermek, kararları ortaklaşa almak ve birbirimizin sınırlarını ve özgürlüklerini anlamak sağlıklı bir evlilik için temel gerekliliklerdir mesela. ama herkesin düşüncesi farklıdır.
Anlayışlı olmak bi çok sorunun çözümü için kolaylık oluşturur Buda sağlıklı bi ilişkinin ilk ve en değerli şartı
Teşekkür ederim 😊
Rica ederim
Kesinlikle aynı düşüncelerde olunmalı. Saygı ve sevgi her zaman olmalı. Ten uyumu da olmalı. Yoksa iki yakın arkadaş gibi olunur. Bir de iki kişi dürüst olmalı
Her gece ve sabah esine besitos veriyorsan ve aliyorsan saglikli bir evliligin adimlarindan biri atilmis olur.
Saygı, huzur , anlayabilmek ve anlaşılabilmek en önemlileri bence.
Anlayış şart saygı sevgi de öyle güven de olmalı biraz.
Geçmişi iki tarafta saklamamali bir kere detaylı anlatmalı ve üstü kapanmalı saygı ve değer vermek çok önemli
Güven ve tutku vazgeçilmez bana göre.
Listede yazılanlar doğru. Ama uygulamak o kadar kolay değil bence.
Düşünmüyorum evlilik 🤷♂️
Olsun yine de bir fikriniz vardır
Saygı, sevmek, sevilmek, sadakat, tabi günümüzde sadakatli kalmak zorlaştı artık evliliklerde uzun sürmüyor o yüzden sağlıklı bir evlilik görmüyorum:))
Teşekkür ederim. Sadakatli olanlar kendini belli ediyor bir şekilde 😊
Eşim ne yaparsam mutlu olur ne yaparsam mutsuz olur diye bir düşünce olduğu zaman her şey güzel devam eder
Sevgi saygı samimiyet hoşgörü empati merhamet ve seks! 😅
sağlıklı evlilik mümkün değil ya bana göre
katılıyorum eklicek başka bir şeyim yok :)
Saygı sadakat iletişim
Görsel açıklamış güzel bir şekilde 👌🏻
Arada saygı ve sevgi olmalı.
Hoşgörü , huzur, anlayış..
Koca zengin olmalı
Düsünce.
Anlayış önemli
bol sevişmeli
Saygı.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?