Sevgilimi kendime nasıl bağlayabilirim? Onun benden ayrılmamasi için ne yapmalıyım?

Biz ilişkimiz de çok şey yaşadık ve herşeyin üstesinden de geldik ne olduysa ayrılmadık ama artık sevgilim o kadar değişti ki bana karşı ki hani beni kirsa kendisi ağlar özür dilerdi şimdi ise inatla kalbimi kırıyor ağzına ne geldiyse söylüyor ama ben onu gerçekten çok seviyorum ilk aşkım ve ben ilk defa birini bu kadar sevdim ben çok eğlenceli herşeye Gülen hiç birşeyi umursamayan bir kız iken sevgilim yüzünden her gün ağlıyorum ağlamak istemiyorum artık ona karşı kırılmak istemiyorum ne yapmalıyım keşke ayrılsa da böyle yapmasa diyorum seviyormuş gibi gösteriyor ama ben artık onun bana olan sevgisini hissetmiyorum onusuz da yaşayamam lütfen onu kendime nasıl bağlayabilirim eskisi gibi beni sevmesini nasıl sağlayabilirim
Sevgilimi kendime nasıl bağlayabilirim? Onun benden ayrılmamasi için ne yapmalıyım?
Cevapla