Numara yapıyorlardır güzel olmayandan kimse hoşlanmaz
Her şey dış görünüş değildir be abla
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Güzellik göreceli bir şeydir sana güzel olmayan bir şeyi bir başkasına güzel gözükebilir veya sen kendini çok güzel zannediyorsundur ama çoğu kişi seni güzel görmez güzellikte zevkler ve renkler gibidir tartışılmaz kişiden kişiye değişir ama bir de şu var günümüzdeki erkekler hepsi değil ama büyük bir kısmı güzelliğe bakmıyor kadın olsun yeter diyor ama muhtemelen sen güzel birisindır güzel değilim diyerek özgüvenini kaybetme
Güzellik, kişiden kişiye değişen ve farklı algılanan bir kavramdır. Herkesin güzellik anlayışı farklıdır ve güzellik sadece dış görünüşle sınırlı değildir. İnsanların birbirlerine çekici gelmelerinin birden fazla nedeni olabilirDış görünüşün ötesinde, kişilik ve karakter bir ilişkide önemli bir rol oynar. İyi bir mizah anlayışı, naziklik, anlayışlılık, empati gibi kişilik özellikleri, insanları çekici kılan faktörlerdir. İyi iletişim kurabilme, karşılıklı anlayış, dinleme becerisi ve empati gösterebilme, insanlar arasında derin bağların oluşmasını sağlar. İyi iletişim becerilerine sahip olmak, birine çekici gelebilir. İnsanlar genellikle benzer ilgi alanları ve değerlere sahip kişilerle daha kolay bağ kurarlar. Ortak ilgi alanları ve değerler paylaşan insanlar arasında bağlar daha güçlü olabilir. Kendine güvenmek, kendini sevmek ve pozitif bir iç görüye sahip olmak, çekicilik ve karizma sağlayabilir. İnsanlar, özgüveni yüksek ve pozitif bir enerjiye sahip kişilere çekilebilir.
Cevap
21Cevap
Kadın olman yeterli, illa hoşlanan bir erkek çıkar yani
Auran çekicidir ozguvenin yerindedir hersey güzellik değil.
Insanlar ile anlasabiliyorsundur tam kafasındır olur yani
Her şey dış görünüş değil evet karşı tarafa verdiğin etkileşim enerjiye bağlı olabilir
Bu işin güzellikle ilgisi yok. Çekicilik diye bir şey var.
Sanki bütün erkekler yakışıklı abla. boş ver
Sen kendini güzel bulmuyorsundur kendini sevsen bide neler olur
tatlım bi insan içinide sevebilir haraketlerinden davranışlarındanda hoşlanabilir olur böyle şeyler ama bazıları sadece kullanmak için yazar
3 üncü Şık
Güzellik görecelidir.
Yüzü güzel olmayanların genelde kalçası tam bi bomba oluyor. İlgi o yüzden olabilir dikkatli ol 😃
cazibelisin demekki. çenende sağlam olmalı
Yoo tam tersine hiç konuşmam soğuk mesafeli sessiz kendi halinde biriyim
ozaman sende var bir şeytan tüyü
Yok
güzelsin haberin yok ozaman
Senim icin guzeldir ya da yokluktadirlar
Bazıları çirkin sever.
Kime göre güzel değilsin?
Bence sen kendini güzel bulmuyorsundur
Aura meselesi buşekerim
her şey dış gorunus değil
Diş görünüşün bir önemi yok.
Nefes alsın yeter knka :D
Öyleyse neden o kadar kız varken benden
Sen daha iyi nefes alıyorsundur :D
Yok nefes bile almıyorum robot gibiyim donuk durgun
Valla bilemiyorum başka ne olabilir erkekler cinsellik için bile tanımadıkları fotoğrafı olmayan kişilere yazar hale geldi
Sanaldan değil memo
Reelde ki insanlar Sanaldan daha sapıklar
Ne alaka asıl sanalda öyle klavye başında rahat oluyorlar
Devir çok değişti İnsanlar sanal reel fark etmiyor bir şeyler yaşamak için yaklaşıyorlar her türlü
Armut ye guzellesirsin
Ablacım ne alakası var bunun güzelliğinle
Burası TR o yüzdendir.
Valla bana kimse bakmiyor
Kalbin yetiyor olabilir 🙂
sen kendini oyle goruyosun demekki
Baskasindanda hoslanir o kasma sen
Abaza çok aşağısı olsun yeterli yokluk
Sende o varsa her türlü hoslanirlar
Fiziğin iyidir 😂
Burdamisin
Aura meselesi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?