
Hayatınız boyunca tanıştığımız insanlar bi odada olsaydı, gözünüz ilk kimi arardı?

Hayatınız boyunca tanıştığımız insanlar bi odada olsaydı, gözünüz ilk kimi arardı?
Annemi 😔
Annen?
Annemi işte. Annemi görmeyi çok isterdim.
Annemiz nerede?
İnşallah Cennettedir
Annen öldü mü senin yaa üzüldüm şimdi niye baştan söylemiyorsun 🥹
😔 bu emoji anlatır zannettim ama saat geç oldu normaldir.
Toprağı cennet olsun anneciğimin 💐
Aminn istanbullu sağol
Onda
O kim küçük mü büyük mü 🙄
Aa iyimiş
Çocuk iyi işte 😀
Cevap
3Cevap
Benim gözüm ilk önce çıkış kapısını arardı. bekleyin 2 dakika geliyorum derdim çıkardım hemen uzaklaşırdım. kalsınlar orada.
Hiçbirini aramazdı böyle bir şeye denk gelsem yalanlarını söyler o odadan çıkıp giderdim
Dövmek için iki kişiyi alırdım. Valla üşenmeden sabaha kadar dövmek isterdim.
ulan ya gece gece duygulandim söylemeyeyim boş ver 😢
Söyleyiniz
Bos ver mazi mazi
Bu soru cidden düşündürdü. Kafamdan o kadar çok yüz geçti ki, hangi birini yazsam bilemedim. Ama özellikle birisi var, gözüm onu arardı.
C c hiçbiri görmek istemem gözlerimi kapatırım 🤪
Görmek istediklerimi zaten görüyorum, diğerleri çok umrumda değil
Tekrar tekrar görmeye gerek yok
Cocukluk askimi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar