Sevgilime beğenimi söyledim ama o bana laf söyleyip küstü. Burada tam olarak ne demek istedi, neden böyle yaptı. Şu güzelim escortları sevmek gerçekten kötü mü?

Sevgilime beğenimi söyledim ama o bana laf söyleyip küstü. Burada tam olarak ne demek istedi, neden böyle yaptı. Şu güzelim escortları sevmek gerçekten kötü mü?

Yanlış anlamış ama başına ''Ford'' kısmını söylemen lazımdı bence. sevgilin haklı. ama bu tür durumlarda bence hiç endişe duymaya bile gerek yok. yani bence sevgilin ile konuşman daha iyi olur ona arabaları sevdiğini ne kadar güzel marka olduğundan bahset ben öyle yapardım mesela pot kırsaydım eğer ona bir den ford tarihini falan anlatmaya başlardım escort modelleri yani araç olarak kaliteli olduğunu hızlı olduklarını ve biraz da kullanışlı olduğunu söylerdim. bunu yaparken de çiçek al özür dilemek için. bu şekilde ilişki düzelir.
Ya tam duvarıma böyle bi yazı koldum sunu sordun. Şimdi novelle aranda bişiy var diyecekler 😂
Duruma açıklık getireyim millet atıp tutmuş. Bi kadın bunu söylüyosa gerçekten eskortlarla olduğu için değil onun etrafındaki hafif meşrep kadınlardan bıktığı ama onun arkadaşlarıyla baş edemediği için sinirli olduğunda, ya da diyelim adamla ayrıldı ve adamın tercihleri hep hafif kadınlardan yanaysa ona ve etrafındaki kadınlara laf sokma niteliğinde söyler.
Ay bilmem öyle mi diyolarmış hiç duymadım. Ben duymam boş insanları
Göz kırma emoöisini atma da ne yaparsan yap bana nefret ettiğim bi zilliyi hatırlatıyor
Bi daha yapma oyarım 😅
Rica ediyorum hiç yapma. Sevmiyorum
Hemen bir çiçek, bir hediye ile kalbimi al. Sana aşkı öğretecekse kaçırma bu fırsatı. Sen de az değilsin ya , ilişkiyi canlandıracağım diye 😃Ama olmuş bence 👍🤣
ne demek istediğini bilmem ama escort seven bir adamı herhangi bir zaman diliminde kabul etme ihtimali olması bile ne kadar midesiz oldğnu gösterir bana göre
modası geçmiş bunun
Cevap
9Cevap
Birlikte bas gaza aşkım bas gaza şarkısını dinlersiniz artık 😅
Nerede hareket orada parçala behçet jsj
Escortu iyi sür iyi bas gaza sevgilin sana aşkı kesin öğretir :D
Kadın yine haklı, yettin sen
Bu kızın çivisi eksik benden demesi
Yani kız kafayı yemeden önce sakinleşmiş dinlemiş Büyük ihtimal hesabını sormaya hazırlanıyorum farkında değil bu arkadaş
Hhahaha sen de bi donmedin tabi dimi, doyamayinca 🤭🤭
Hiç anlamazlar hocam 😂
Fordescort niye demedin sjsjs
Sevgilin de pek fesatmış 🙄😃
Kadınlar nasıl mı çıldırıyor? İşte böyle kdkfkssl
Hiç kötü bir şey değil düşünce özgürlüğü bulunan bir ülkedeyiz
iyi ki ford seviyorum dememişsin
Bir zamanlar bende escort severdim başkanım
Escortları sevmeyen ölsün
2.0 escort uçan teneke severiz
Kızı trollemissin😃
Çok komikti hahaha
Sende escort seviyorum demesydin kız nerden bilsin, kız ben yemiyorum üstüne üstlük o bu , mu yetecek diye düşündü. ben olsam ayrilirdim, escort arabası pek bilinen tarz araba değil.
Novel jigolo isminde Bir araba var mı? Varsa bende bı jigolo alıyım Allah im kardeşim 😅
Yarabbim mi niye site değiştirdi ahaha
Yarabbim in nesi ni küfür algıladı 😅 yoksa sitede mi ateist oldu 😅
Işin zor çok dostum
Terbiyesizlik yapmış
yanlış anlaşılma olmuş galiba
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?