Sevgilime ara verelim dedim birkaç gün sonra o bana biraz zaman ver soğudum dedi, sizce ne yapmalıyım?

Sevgilimle çok güzel bir ilişkimiz var mezuniyetinde bana geç cevap verdi ben de merak ettiğim için sinirlendim ve ara verelim dedim biraz tartıştık ertesi gün buluştuk soğuktu ama yakınlaştık sonradan tekrar soğuktu sordum ve soğudum dedi ben de özür falan diledim sonra biraz zaman ver bana dedi ben de olumlu yaklaştım. Sizce ne yapmalıyım?

Güncellemeler
+1 yıl
Ayrıldık sorunun kendi içinde olduğunu söyledi ve uzak mesafe ilişkisi yaşayacağımız için bitirdi senin iyiliğini düşünüyorum dedi sizce bu bi bahane mi?
Sevgilime ara verelim dedim birkaç gün sonra o bana biraz zaman ver soğudum dedi, sizce ne yapmalıyım?
Cevapla