Siz olsanız benim gibi bi kızdan soğur muydunuz terk eder miydiniz?

çocuk yaştan itibaren çok fazla tacize maruz kaldım özbeöz kuzenim, abi yerine koyduğum insan beni odaya kilitler ağzımı kapatır özel bölgelerime zorla dokunurdu kaçmaya çalışırdım başaramazdım, lisede sınıf arkadaşım bacaklarıma ve kalçalarıma dokunurdu bunlara karşılık hiçbi şey diyemezdim engel olmak isterdim başaramazdım yine bi sınıf arkadaşım bacaklarıma dokunur dudaklarımı öpmeye çalışırdı ilk defa bi tepki verebildim ve güzel bi tokat atmıştım çocuğa. lise döneminde özellikle başıma çok gelirdi ergen erkeklerle dolu bi ortam işte. arka sıramda oturan çocuk sürekli sırtımı okşamaya, boynuma dokunmaya çalışırdı masaj yapıcam bahanesiyle, göğsüme dokunan da oldu fotoğrafımı çeken de, sözleriyle taciz eden de...
insanlar bana çok güzelsin fiziğin çok güzel keşke sendeki vücut bende olsa gibi sözler söylerdi ben de belki bu yüzden başıma bunlar geliyordur diye düşünüp bir dönem sadece bol ve kapalı kıyafetler giymeye başladım ancak o zaman da kesilmedi tacizler, sokakta metroda iş yerinde her yerde başıma geldi ve gelmeye devam ediyor. kendimden nefret eder oldum karşı cinsin en basit temasında bile rahatsız oluyorum artık katlanamıyorum. hayatımda ilk kez bir erkekle romantik anlamda konuşmaya başladım başta her şey güzel gidiyordu çocuk bana deli gibi aşık olduğunu söylüyordu ancak tahmin edersiniz ki benim güven sorunlarım oluşmuştu güvenemiyordum. bi gün yakınlaşma öpüşme temas konularını açtı ne düşündüğümü sordu ben de kesinlikle öpüşmek vb böyle bi şey istemediğimi uygun bi üslupla söyledim. çocuk bunu kabullenemedi ben seni öpmek isterim birlikte uyumak isterim falan filan dedi hatta ben hayır dedikçe bana öfkelendi kavga çıkardı ona değer vermemekle suçladı sırf kendime dokundurtmadım diye, üstelik daha sevgili bile olmamıştık sonra da ben her şeyi bitirdim zaten. yaşadıklarımı hiç anlatmadım ona, anlatırsam karşımdakinin bana aşık olsa bile soğuyacağını düşünüyorum bence bi erkek benim gibi bi kızla olmak istemez, benim gibi problemli bi insanla uğraşmak istemez, erkekler basit varlıklar dokunmak isterler öpmek isterler istekleri karşılanmazsa sorun çıkarkrlar, ömrüm boyunca beni anlayacak biri çıkamayacak karşıma.
Siz olsanız benim gibi bi kızdan soğur muydunuz terk eder miydiniz?
Cevapla