Kendinizden düşük net yapan biri ile konuşur muydunuz sevgili olur musunuz veya arkadaş olay açıklamada?

Dershanede biri var 100 falan net yapıyor ve arkadaş /sevgili tercihlerine net siniri koymuş mesela ben 40 yapıyorum pek konuşmuyor bu tip normal mi sizde mi böylesiniz arkadaş için 50 sevgili için 60 net koymuş kendi kendine siz kendinizden düşukler ile arkadaşlık eder misiniz😅😅
Kendinizden düşük net yapan biri ile konuşur muydunuz sevgili olur musunuz veya arkadaş olay açıklamada?
Cevapla