Bir şeyi çoook istiyorum keşke olsa falan diyorum ama bir yandanda hiç istemiyorum yanaşmıyorum içimde istek yok. Sizce bu?

Sizce bu neden oluyor?
Bir şeyi çoook istiyorum keşke olsa falan diyorum ama bir yandanda hiç istemiyorum yanaşmıyorum içimde istek yok. Sizce bu?
Cevapla