Mesela bir kızı çok beğendiniz, sevdiniz ama boyu sizden uzun. Bunu sorun eder misiniz? Kızlar, siz kendinizden kısa bir erkekle beraber olmak ister miydiniz? 🙆🏻♀️✨


Evet ben isterdim ayni benim için fark etmez ki boyun ne önemi var doğuştan gelen bir şey işte. insan sevdiği zaman dış görünüşü değil bence kalbi sevmelidir mutlaka. ben boy takıntısı olanlardan değilim ama herkesin de kendi kararı kimseye karışmam.
Benim için farketmez. Aramızda 20cm fark da olmasın ama. Aksi halde kız 2 metre boyunda olurdu. Çocukları düşünemiyorum. Basket takımı kurardık herhalde 😂
Cevap
89Cevap
Benim için boyu, saç rengi, ten rengi vs. Hiç önemli değil sadece benim gibi sporu seven hobi edinen kendi vücuduna değer veren biri olsun yeterli
Severse ister. Ama özellikle tercih etmez. Hakimiyet kurabilecegi boyda olması daha çok hoşlarına gidiyor
Hayır ben istemem. Antipatik geliyor benden uzun kızlar bana
Hayır. Aynı boy da olsa sorun değil ama benden uzun olmaz.
Gerçi Türkiye de zaten böyle bir durum söz konusu olamaz jddjf
Neden olmasın 1,50 kızlar 1,90 erkek istemesini biliyor tam tersi de olabilir
Doğruya doğru
İsteriz neden istemeyelim.. Yeterki hobilerimiz vs. uyuşsun.. Boy takıntım yok.. Gerçi benden uzun kızda gerçekten ortalamanın aşırı üstünde olur 😂
Ben 174'üm sevgilim 177, topuklu da giyer hiç karışmam.
Dışarıdan nasıl gözüktüğü zerre umrumuzda değil açıkçası, altta birisi kadın kesin para için birliktedir yazmış da, söyleyeyim fakirim, sevgilim yanımda şu an gülüyoruz beraber sadkljhfkdjshljkdsag
ben yanımda merdiven taşırım ama aksi olunca kız nasıl taşıyacak merdiveni? iş yine bana düşecek olmaz kalsın :D
Uyum açısından benden uzun olmasını istemem, hatta aynı boy da mantıklı gelmiyor topuklu ayakkabı farkı ile ideal boy hesaplanmalı 😊
Ben istemezdim.
1.90 ve üzeri hiçbir kız estetik durmaz bir kere. Kız dediğin 1.60 - 70 boylarında bebek gibi yürüyen kişiler olacak.
Yani çok fark güzel durmaz ama oldum. Hatta benden kısa erkekle sevgili olmazdım diyen biri ile oldum yani büyük konuşmamak. gerekiyor
Ay lutfennn istemeyin yaa, cok komik duruosunuz cidden 🤭🤭😝
@sierravista
Ben sorun etmem de o kabul eder mi?
Çoğu erkek istemez ben aynı boyda olmayı sorun etmezdim ama uzun olması büyük bi problem
Ben bi erkek olarak boya bakmam benim için kızın huyu güzelliği önemli
Kısa boylu erkekler için evet.
Uzun boylu erkekler içinse hayırdır bu sorunun cevabı.
Evet her erkeğin hayali ama yapmazlar tozlu sayfalar gibi erkeğin beynin bir köşesinde yatar.
ben şahsen isterdim. topuklu giyince yetişebileyim
Türkiye'de 1.80'den uzun kız görmedim hiç o yüzden sorun yok 😄
Hiç farketmez yeterki karekteri yerinde olsun dış görünüş gerçekten önemli değil bence boy kilo vs
uzunluğa bağlı yüzünü görmek için göğe bakıcaksam olmaz ama öbür türlü sıkıntı olmaz
Boyum 1.68 m olmasına rağmen boy takıntım yok ve örneğin, benden uzun bir kadın da olsa kesinlikle bunu hiç sorun etmem.
Valla topuklu giymezse eğer 1.78 ilk beni nasi gecicek düşündürücü 🤔
Aga sndndnsmsn benden uzun kiz varmo tc de 1.85 ustu
İstediğim birisiyse bunu sorun edeceğimi sanmıyorum bir noktada :D
184 boyundayım benden uzun ile harun amca gibi işim olmaz
Ben 190 im fazlası olsa olur ama bulmak imkansız gibi
Çok uzun olmasını istemem sonra nasıl sarılıp öperim
Boy olarak uzun ya da kısa olabilir bir tercih meselesi değil daha çok bakımlı oluşu ve kendine kattığı karakteristik tecrübeler ve gelişim olur.
Pek sorun etmem. Benden kısa olsa daha çok hoşuma gider. Değilse de yapcak bişi yok.
Yok abi kadın biraz erkekten kısa olmalı bence. Ele avuca sığmalı
ben 185 im benden uzun olursa da olur ama çoğunlukla kısa oluyor karşı cinsler hatta uzun olursa belki ilgimi çekebilir.
Erkek değilim ama onlar için kadın olsun yeter
Uzun bir kadın tercih etmem, Kadınında kısa bir erkek tercih edeceğini sanmıyorum.
Hiç fark etmiyor benim için uzun ya da minyon. Hoşuma giden olursa gidiyorum konuşmaya.
Ben istemem sandalye ye çıkmak zorunda kalırım yoksa
Yani istemem muhtelen. Zaten 187 boyum. Max 185 felan olmalı. Rahat hissetmem için
Benim için bir kriter tabii, benden kısa bir erkekle sevgili olamazdım :)
uzun bir kadının kısa bir erkekten hoşlanmasına imkan verebilecek tek şey paradır
boyunuz yok
Senin boyun kac acaba
kendi boylarımda olsa olur 180 falan
Benden uzun olması zor bi ihtimal
hayır sorun olmaz, aşk engel tanımaz
1.90 üstü varsa buyursun gelsin 😊
Benden uzun mu 🤭🤣
Kabul ederim. Çokta hoş olur.
Sevgi aşk varsa sorun olmaz
kız kabul ederdi sanki mk soruya bak
Öyle biriyle tanışmadım 😁
benden uzunu victoria secrette vardır
Hayatım aşkın yaşı uzunu kısası mı olur 😃😃
Ben minyon isterim şahsen
İstemez gozden irak , gonulden de irak
Azınlıktalar ama isteyenler var
190 üstü varsa koşa koşa gelerem
Olur niye olmasın 1.85 den uzun varsa gelsin 😄😄
Pek isteyeni görmedim
Biraz garip durur öyle kız biraz kısa olmalı
olabilir neden olmasın kompleksim yok
Olur sorun degil
Bir çok örneği varken neden olmasın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?