Erkeklerle iletişim kuramıyorum, ne önerirsiniz?

Erkeklerle sadece Arkadaş olabiliyorum flört olarak başlasak bile çok samimi 2 arkadaş olarak kalıyoruz arkadaşlık uygulamaları bile denedim ama niye böyle oluyo bilmiyorum sizce neden olabilir veya ne yapabilirim?
Erkeklerle iletişim kuramıyorum, ne önerirsiniz?
Cevapla