Bir çocukla yeni takipleşmeye başladım çocukla konuşmak istiyorum konuşmayı nasıl başlatmalıyım?

İki ay önce çocuğa istek yolladım sonunda isteğimi kabul etti takipleşiyoruz. Profilinde birkaç resmi var. Boğaziçi üniversitesinde okuyor. Çocukla konuşmak istiyorum ama nasıl konuşmayı başlatmalıyım. Takipçim çok yüksek eğer mesaj yazarsam herkese mesaj yazan tiplerden biri olduğumu düşünmesini de istemiyorum. Instagram'da Merhaba desem ya da yanlışlıkla bir şey yollasam saçma mı olur? Tavsiye verirseniz sevinirim.

Bir çocukla yeni takipleşmeye başladım çocukla konuşmak istiyorum konuşmayı nasıl başlatmalıyım?
Cevapla