Hiçbir açıklama yapmadan terk eden erkeğe ne yapmak gerekir?

4 aylık bi sevgilim vardı bulusucaktik cumartesi günü ben evde degildim cok yorgundum işlerim vardi eve erken gel bulusalim dedi bende kosa kosa eve geldim 1 haftadir hic gorusmemistik cok güzel bir sekilde konustuk ben eve gectim hazirlandim cok yorgundum aradim seni bekliyorum diye geliyorum dedi yarım saat bekledim gelmedi 10 saat gecti aradim yazdim hicbirsekilde dönmedi bende basina birsey geldi sandim hala cevap yok gece mesajlarima görüldü atmiş sabahta numaramı silmiş sizce ne oldu neden boyle birsey yapti ben daha hic iletisime gecmedim o da dönmedi dönerse ne demeliyim pisman olsun istiyorum
Hiçbir açıklama yapmadan terk eden erkeğe ne yapmak gerekir?
Cevapla