Eskı sevgilimle ayrılalı 1 yıl oldu bnden fotoğraflar istiyor normal fotolar değil ama bunu sevdiği için mi yapıyor sizce?

Benden ayrıldı ama hala bana mesaj atıp bazı normal olmayan fotoğraflar istiyor açık şeyler sevdiğinden mi istiyor yoksa kullanıyormu onun yüzünden kimseyle tanışıp ilişki yaşayamıyorum ona haksızlık olur diye üzülüyorum kıyamıyorum napcam ben ya

Eskı sevgilimle ayrılalı 1 yıl oldu bnden fotoğraflar istiyor normal fotolar değil ama bunu sevdiği için mi yapıyor sizce?
Cevapla