İmkansız biri var, boş kaldıkça yine ve yeniden hep onu düşünüyorum. Neden olabilir?

Artık aklımdan kalbimden çıktı yıllar geçti zaten soğudum desem de her boşluğumda yine aklıma o geliyor. Hiçbir şekilde iletişim bağlantı haber yok. Delice bir durum aslında. Ve bu kişiyle sadece kısa bir süre sanaldan tanışmıştım sonra yok oldu. Ara ara birilerinden hoşlanacak gibi olunca o kişi aklımdan çıkıyor ama sonra boşluğumda tekrar ona dönüyorum. Neden yani neden? Hayatında biri de var biliyorum saçma. Neden?

İmkansız biri var, boş kaldıkça yine ve yeniden hep onu düşünüyorum. Neden olabilir?
Cevapla