Artık aklımdan kalbimden çıktı yıllar geçti zaten soğudum desem de her boşluğumda yine aklıma o geliyor. Hiçbir şekilde iletişim bağlantı haber yok. Delice bir durum aslında. Ve bu kişiyle sadece kısa bir süre sanaldan tanışmıştım sonra yok oldu. Ara ara birilerinden hoşlanacak gibi olunca o kişi aklımdan çıkıyor ama sonra boşluğumda tekrar ona dönüyorum. Neden yani neden? Hayatında biri de var biliyorum saçma. Neden?
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Özdemir asafın dediği gibi imkansızlıkları yaşamak mıdır sevmek, yoksa severken imkansız mıdır yaşayabilmek
İlk seçenek diyorum
Sevgi imkansız değil bence
İmkansız olmaynca sevgi olmuyo bence
Hele Bi de imkansızı oldurursan bak o zaman işin tadına
Tek taraflı oldurulmuyo
İnsan gerçekten isteyince çok güzel olduruyor ama işte şartlar uygun olmalı
Şartlar mesele zaten
Bilmiyorum ne yaşadın ne durumdasın o yüzden bişey demiyorum.
sosyal mecradanda olsa birlikte geçirdiginiz zaman ki hissettigin mutluluğu huzuru onunla yasadiysan her insanin vardir boyle bir durumu :))
Evet maalesef. Bi ara çok fazlaydı hislerim. Zamanla köreliyor eskisi gibi değil ama yine de tamamen gitmedi
Bir umittir bekliyorsun galiba Gonlune gore olsun
Beklemiyorum
onu gölgede bırakacak biri çıksın istiyorum
Herkes birseyler yaşıyor elbette ne olur bilemeyiz
Hayat bin turlu seruven ile dolu
Ne demişler Alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste
Çok basit, hayatına sana kimsenin katamadığı kadar kıymetli bir şey katmış. Bu yüzden hala aklından çıkaramıyorsun.
Maalesef🥺 ve bunu bilinçli yapmadı. Sadece o olması yetti. Büyüleyici bir olay resmen
Literatürde biz buna aşk diyoruz ;)
Bırak bence aklında o güzelliği ile kalsın. İçinde hep ukde kalacak belki, ancak yaşansaydı bişiler belki de o kadar güzel kalmayacaktı aklında ;) Duyduğun aşk hayatında güzellikler yaratman için motivasyon olsun
Literatürde görmediğin görüşmediğin birine sadece sanaldan böylesine bağlanmaya delilik denmiyor muymuş?
Sana bir sır vereyim öyleyse; Hepimiz biraz deli değil miyiz ;)
Haklısın bence de oyle
Sence normal mi bu durumum yoksa psikolojik hasta mıyım
Bunu anlamam için onda seni bu kadar etkileyeb şeyin ne olduğunu anlatman lazım. Bahsetsene bana ondan biraz.
Daha önce hiç heyecanlanmadığım türde bir heyecan duymuştum, kalp çarpıntısı yaşadım resmen. Hiçkimse bana öyle hissettirmedi. Bambaşkaydı. Onda kendimi gördüm. Sanki ruhu ruhumun ikizi gibiydi. Kişilik yapımız, huylarımız, hoşlandığımız şeyler çok benzerdi. Burçlarımız bile aynıydı. Görsel olarak da ses tonu olarak da tam istediğim gibiydi. Her yönden mükemmel görüyordum onu.
Peki, onunla alakalı kafanda en bariz canlanan anın nedir?
İmalı konusmalarımız
Hatırladıkça kalbini bulunduğu kafesi kırarcasına attıran, soluğunu kesen, elini ayağını birbirine dolandıran o an?
Mesela, çok özelse ve paylaşmak istersen diğer taraftan da anlatabilirsin.
Ay ne bileyim artık eskisi gibi hissetmiyorum soğumaya başladım
Bunu bilip kafanda işlediğin vakit hayaletinden kurtulup özgürleşeceksin. O hala kafanın içinde bir yerlerde, özümseyip kabullenmeni bekliyor ;)
Neyi kabulleneyim
Ha evet aslında o kişinin benim gibi birini hatırlamadığını ve 2 buçuk yıldır hayatına sevgilisiyle belki de eşiyle devam ettiğini mi
Evet kabulleniyorum bunu😂
Kastettiğimin o olmadığını sen de biliyorsun :D
Neyi kastettiğini basit cümlelerle anlatır mısın cidden anlamadım
Shakespeare der ki insanoğlu olarak hoşlandığımız bedenlere arzuladığımız karakterleri koyar ve bunun adına aşk deriz. Onun sende bıraktığı, seni hala düşündükçe derinden etkileyen bir an var. Onu zihninde işleyip bitirmen lazım.
Sen hala o ana aşk besliyorsun, o kişiye değil.
Bir sürü an var acaba hangisi
Shakespeare doğru demiş tam da o durumu yaşıyorum kafamdaki kişiyi o bedene koydum ve aşk sandım
Onu da sen bulacaksın artık. Benden bu kadar
Karpuz kesecektik beni yalnız bırskma😂
Zihninin içine de girmeyeyim istersen, aaa :D
Nasıl bir an olabilir
Tam olarak neyden bahsediyorsun
Ben senin ne yaşadığını, aranızda ne geçtiğini bilemem ki. Misal kendimden bir örnek vereyim bir olay üzerinden. İlkokul çağındayım ve yediklerimden ötürü bağırsaklarım bağımsızlığını ilan etmişti. Çocuk halimle kaslarım çok da kuvvetli olmadığı için haliyle sınıfın ortasına salmış bulundum. Tabi sınıf durur mu, başladı kahkaha tufanı. Herkes alay edip eğleniyor benimle. Hepimiz çocuk olduğumuz için normal bu tarz durumlardan aptalca gülüp eğlenmemiz. Ancak o gün hocanın ettiği bir laf vardı ki bazen aklıma geldikçe yumruğumu sıkarım. Bu kadar aciz ve küçük düşürüp gururunu kıramazdı öğrencisinin. Dedi ki "Arkadaşınız bu eylemi sergilediyse suç onda değildir, ona bu terbiyeyi öğretememiş olan ailesindedir..." Ne alakası var oysa ki canımsın. Gayri ihtiyari gelişen bir insanlık haliydi bendeki. Ha şu an düşününce o kadar rahatsız olmuyorum ancak yine de aklıma geldikçe sinirlenip arkasından kendisine ve eğitimciliğine güzel dileklerde (!) bulunduğum oluyor.
Bunun gibi spesifik bişi bulman lazım anılarında, direkt nokta atışı.
Ne rezil bi öğretmenmiş (!) sinirlendim ya
Bu öğretmen bozuntuları çocukken bize travma yaşatıyorlar ya. Cidden nasıl öğretmen olabiliyo böyle karaktersizler
Maalesef pedagoji bilme zorunluluğu ve denetim olmayınca böyle mahlukatlar peydah olabiliyor mesleğe. Neyse konu dağılmasın, umarım daha net anlatabilmişimdir nereye odaklanacağını :)
Bu kadar ilgilendiğin için teşekkür ederim yaa
Bu an pozitif de olabilir ama dimi
Senin durumunda tabii ki pozitif olacak. Dediğim gibi o duygu yoğunluğunu hatırladıkça hala ilk günkü gibi yaşadığın anlar olmalı ve her anı kendi özelinde irdelemelisin.
O anı buldum diyelim, sonra? 😁
Ardından o anı en ufak ayrıntılarına kadar un ufak ediyor, şu an düşününce hangi duyguyu hissettirdiğini keşfedip evet bunu yaşadım, bunu edindim ve bana bunu hissettirdir şeklinde kendine itiraf edip özgürleşiyor ve 2. Bir emre kadar aklının bir köşesine koyup unutuyorsun ;) Tabi bu noktada çok zorlanıyorsan bir uzman yardımına ihtiyaç duyabilirsin. Kolay bişi değil ilk etapta, kendine olabildiğindince açık ve dürüst olmalısın.
Tek başına yapamıyorsan seni tarafsız olarak dinleyebilecek ve yönlendirebilecek güvendiğin birisine de anlatabilirsin. Şimdiden sana bol şans. İstediğin zaman kafana takılanı sorabilirsin
Vay be resmen psikoterapi uyguluyorsun bana.😂
Ee, nasıl gidiyor bakalım terapi sürecin ;) Ufak da olsa var mı gelişme?
Günlük telaşeler girdi araya kafamı yoramadım ona😁😂 Zaten boş kaldıkça taktığım bir olaydır. Çok da büyük bir yeri yok hayatımda.
Düşünmek istiyorsun çünkü o yüzden unutamıyorsun
Hayır
Peşinden koşması için taktik veririm istersen ama burdan söyleyemem 😊
Bu öyle bi durum değil
Anlatmak istersen dinlerim
Teşekkür ederim
Neden imkansız peki
Bana ulaşmadı ve hayatında biri var
Sen ona ulaşmak için denedin mı
Evett
Bence k
Pes etme bir şekilde çözeriz vazgeçme ulaş görüş
Aga yüzsüz müyüm
Ulaşmaya çalıştım zamanında
Ağa hayat yüzsüzluk gurur yapacak kadar uzun değil düşünme bunları mutlu olacaksan yap gitsin
Sevgilisi var mkk yapacak bişe mi var😂
Hiç umrumda olmaz varsa var yapıştır mkk sıkıntı yok 😉😂😂😂
Engelledi yelloz😁
Çözeriz hesabını alır engelli kaldırırız 😉
Oo aradığım kanka be
Bizde böyle imkansız yoktur sadece biraz zaman alır 😉
senin için uğraşmayan için uğraşmaya değer mi ayrı konu tabi
Ben istiyor isem alırım gerisinin ky dtne 😊