AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Millet ılim irfan huzur mutluluk peşinde sen para bul. Allah nasip etme bu kafaya.
keşke diğer yorumları okusaydın da sorunun eleştiri amaçlı sorulduğunu anlasaydın sen ilim irfan peşindesin ama ön yargılarından kurtulmuş değilsin bu mu ilim irfan
Paylaşımın gayet açık. Direk zenginlik ve yakışıklılık üzerine bir beklenti içine girmişsin. Ve çıta da pek yüksek.
Ve ne kadar istersen o kadar uzaklaşırsın.
ÖYLE BİR ŞEY İMA ETTİM GİDİP ANLAMAYA ÇALIŞSAYDIN ANLARDIN KİMSE DE GÖZÜM YOK ÇOK ŞÜKÜR SORUNUN AMACI DALGAYA ALMAKTI SOSYAL MEDYADA DÖNEN BAZI ŞEYLERİ AMA ANLAMAK İSTEMİYORSAN AFEDERSİN AMA BU SENİN KITLIĞINDIR
İnsanlar belki ciddiye alır düşüncesin de olsan bu paylaşımın olmayabilirdi...
Seni anlamam için seni tanımam lazım. Bu platform da paylaşıma göre davranmak kadar doğal bir şey yok. İyi geceler
hiç kimse bu kadar yargılamadı demek ki sorun sizde bayım iyi geceler
Herkesin yorumu ve yaklaşımı farklı.
yine de saygı duymak zorundasınız azarlar tavırlar hoş mu
Saygısızlık etmedim etmem de. Kimsenin de haddi değil.
Sözlerinin bende bıraktığı intibahı dile getirdim.
Sende başkasının gözüyle yazdıklarına bak hanfendi. Anlayacağını düşünüyorum. 😇
İster kardeş parada ister pulda kimene Allah allah ya kişnin keyfinin kahyasımısın.
Benim düşüncem den sanane. Keyfimin kahyası mısın?
Farkettiysen senin düşüncenle hiç ilgilenmedik Senin düşüncenle niye ilgilenilimki. sığ bir düşünceyi zaten önemsemem . Sen niye kendini bu kadar önemsiyorsunki.. İnsanların evlilikle ile ilgili beklentisini para pul istemek suçmuş gibi lanse etmen çok saçma mesele bu. Bay kamil efendi.
Benim düşüncemle ilgilenmiyorsan neden muhalefet oluyorsun?
Kendimi önemsemle alakalı ne söyledim de sana battı? Söylesem sanane!
Kız paylaşmış yorum yapılmış. Ama cıyaklayan sen.
Kızın istekleri yanlış demedim daha önemli şeyler de var demek istedim. Anlamaman normal çünkü Sen kamil bile olamazsın..
Millet ılim irfan huzur mutluluk peşinde sen para bul. Allah nasip etme bu kafayı. Sondaki kurduğun bu kafayı kelimesi Dahi paraya değer vermesini sindirememenin dışa vurum hali oluyor. ( + Cümle Saldırganlık ve öfkede içeriyor )
. Bırakta evlenecek insanlar istediği değerlere önceliği haline getirsinler öyle değilmi?
din- irfan gibi manevi değerler çok kişiseldir Bu bayan için para hayatın merkezi olabilir. . Saygı duyulması gerekiyor Paradan daha önemli şeyler var demişsin bu olabilir. Sorun şu evlenecek olan kişinin manevi değerlere önem vermemesini , paraya değer vermesini sindirememek. Kendi doğrularını bak bu doğru diye lanse etmen yanlış. İnsanların evlilik için oluşturduğu değerlere önceliklere saygın yok başta.. Allah nasip etme kafayı diye kurduğun cümlede bu durumu ıspatlıyor. Saldırganlık ve Öfke içeriyor. .
Senin insanların kendi hayatları çin verdikleri kararlarına saygın yok. Senden olmayanı yadırgıyorsun. suçlayıcı şekilde yaklaşıyorsun. İnsanlar evlilikte manevi değerlere hiçte önem vermeyebilir Sadece çıkar amaçlı para odaklıda evlenebilir Bu evlilik doğru veya yanlış anlamına gelmez. bu senin için yanlıştır onun için doğru olabilir. Doğru veya yanlış olması kişinin evliliğe olan bakışına göre değişir bunun bir önemi yok O evlenecek olan insanın sorunu Konumuz evliliğin doğru veya yanlış olması değil. Konumuz kişinin evlilik için verdiği önceliklere kararlara saygılı olmak Sende insanların vermiş olduğu kararlara saygı yok Bunu aşmalısın. Ortada bir karar var ve saygı duyulması gerekiyor sadece para odaklıda evlenebilir.
insanların evlilikte paraya değer vermesini sindirdiğin, zaman kendi doğrularını bak bu doğru adı altında lanse etmemeyi başardığın zaman emin ol sorun çözülecek.
Sanane demiişsin Ahh komik olma istersen.
Senin beyinsel desteğe ihtiyacın var.
Dip not olarakta ekleyeyim Senin gibi biri olacağıma kamil gibi olmamayı tercih ederim sıkıntı yok.
sen önce kamil ın anlamını öğren..
Öbür dediklerine cevap verme gereği duymuyorum. Ne desem boş. Anlayacak idrak edecek kapasite yok.
Bencede yok Çünkü anlamak istemiyorsun. Cevap ver diye yazmadık zaten Gene kendini önemsiyorsun bak.
Kamilin ne olduğu konusunda fazlasıyla fikir sahibiyim emni olabilirsin. . O kelimeyi kullanmam bilmediğim anlamına gelmiyor. Biliyor olduğum hallde nedrn kullandığım konusunda ise bırakta ona ben karar vereyim konu bu değil geç bunu
Şunu söyleyeceğim son olarak demişsinya evlilikte paradan öenmli şeyler var diye evet evlilikte paradan önemli daha önemli doğru var.
Ama bu bayan manevi değerlere önem vermiyor. bu kişi evlilikte sadece paraya ve yakışıklılığa önem veriyor. Evliliğinde mutlu olur veya olmaz bu ayrı bir şey Bizede bu durumda ne düşüyor biliyormusun bu bayanın vermiş olduğu karara saygılı olmak düşüyor
Sende bu Karara saygı yoktu..
Konu kapandı.
Hayirlisi olsun birak yakisikliyi felan iyi biri olsun da gerisi boş
kanki ondan demedim sosyal medyada herkes ağa karısı olmuşta dalgasına sordum
yakışıklılar zengin güzel kız ister sen bakacaksın ona bunu yapabilceksen var tanıdığım
Aşiret istedigine emin misin? 100 tane misafir gelicek sürekli onları dogur kaldor birsürü akraba vs vs. Eşine ters birşeyde diyemezsin
ailem de doğulu alışkınım
Yakışıklı azda ondan :D
mskcdcmksdmcksd doğru tespit
Siyah passatı yoksa kabul etme zaten jslffslldös
aşk olsun hele istemeye 100 kişi gelmeyeceklerse asla kabul etmem
Gelince sor da abisi kardeşi var mı elti oluruz
olur alkmkasmxlkasxa
Ağalar piyasada şu an
Tanışalım Mı? Sizin Oraya Yakinım
?
Evey yakınım
ben diyarbakırda yaşamıyorum ki
Nerde peki
İstanbul'da
Sorun değil benim için
pekii tanışabiliriz
Gizliden cikıyorum
Çıktın
Takip atan sensin dimi bende takip attim
Ben de batmanlıyım
e
Bende harranlıyım
ama istanbullu yazıyo
İkiside değil İzmirliyim😃 kemal sunalın bi repliği vardı o geldi aklıma
yaw sdcmkldsmclksdmcs
Görücü usülü mü kalmış daha lan yıl 2023
en mantıklısı görücü usulü sevdiğini alamıyorsan aldığını seveceksin
Aldığının nasıl biri olduğunu bilmiyorsun ama
Görücü usulü tam bir kumar oynamak gibi riskli
zaten görücü usulü de bir tanış hemen evlen bir şey değil çiftler önce birbirini tanır
İşte tanıma süresi kısa oluyor ama sevgili olunca tanima süresi uzun oluyor
Ben dindar biriyim ama görücü usulü sanki biraz eskide kaldı zinadan uzak durmak şartı ile biriyle sevgili olabilirsin daha iyi tanırsın hem
ama sevgili olunca da erkeklerin istekleri bitmiyor bir de "zaten evlenicez bir kereden nolur ki" ile başlayan sapıkça cümleleri cabası hepsi böyle demiyorum ama çoğu böyle eski masum sevgililiklerin ciddileşip evlilikle sonuçlanmasıyla biten mutlu huzurlu sevgi dolu saygıyla güvenle kurulmuş evlilikler kalmadı artık
Valla bende karşı cinslere güvenmiyorum çok kötü olaylar duyuyorum kadınlar hakkında o yüzden güvenim 0 ama sen illa evlencem diyorsan görücü ile devam et.
illa evlenicem yaşım geçiyor diye düşünüyorum 18im ama olsun yine de geçiyor
Ciddi misin ya 18 ne daha küçüksün ben 22 yim hiç evlenme isteğim yok
Sizin doğuda kürtler erkek evleniyor biliyorum ama sen daha küçüksün bence
evet küçüğüm kabul ama yaş geçtikçe sinir sistemi çöküyor doğurganlık azalıyor vs. vs. bu yüzden ne kadar erken o kadar iyi
Yahu 40 50 yaşından sonra oluyor o dediğin şeyler okul oku çalış gez 25 den sonra evlenirsin sjsj
nolursa olsun çocuğumla kuşak farkı çoğaldıkça onu anlamam da zorlaşacak hem eşimle bir an önce evlenip her şeyin ilkini onunla yaşamak istiyorum o varken de okuyabilirim ve onunla da gezebilirim bekledikçe zinaya iter bu tür şeyler
Gelirr 😏
valla görsen herkes aşirete gelin gitmiş bir bize gelmiyorlar sanırım
Hm diyelim ki
Neyse
ne diyelim ki
Vazgeçtim 😊
burada demim
ne dicektin ki
burada olmas
Gelmiyo mu aşiret 😂😂
yok görsen herkeste var sanırsın bir bize gelmiyor
Hahaha hakkaten ya her yerdeler sanki 😅😂
benim ne eksiğim varmışsa ayol
Genelde açık giyinen kızları alıp kapatıyorlar diye biliyorum 😅
yoo bizim ailede kimse kapalı değil
Peki aşiretin kendisi siz olabilir misiniz 😂
yani öyleyiz
Ondan o zaman 😅
Bu arada saygılar hürmetler abla 😂
mkdcmkdcmksd teşekkürler
garip
Sana her ağanın betonları yetmez ablam ❤️
Bir sana gelmiyor dkdkdkk
valla görsen herkes aşirete gelin gidiyor
Darısı başına
amin mdklmckldmscls
Çok isteklisin kanki libidon yüksek galiba dkdkdkk
Ben geleyim istemeye
tabi tabii buyur
Buyurayim 😃
buyur
Ankara olmas mi
yok ben ille de ağa istiyom
Sen iste sana ağa da oluruz paşa da