Arkadaşlar realist olmanızı istiyorum. İlişkiyle ilgili bi soru detaya bakar mısınız?

Benim 1 aydır konuştuğum biri var. Aramızdaki uyum ve çekim inanılmaz güzel ama şehirlerimiz farklı henüz buluşamadık. Şu an bir ilişki içindeyiz daha yeni ve konuştuktan üç hafta sonra birbirimize nude attık. Sizce erken mi oldu yoksa normal bi süre mi?

Arkadaşlar realist olmanızı istiyorum. İlişkiyle ilgili bi soru detaya bakar mısınız?
Cevapla