Neden sonrasında konuşma kesiliyo bıktım artık hep de böyle mi olur ?

Sosyal medyadan tanışıyorum ilk buluşma güzel geçiyo. Sonra arıyolar yine güzel konuşuyoruz biraz geçiyo pat diye kesiliyo iletişim. ikinci buluşma olmuyo ya da nadiren oluyo neden hep böyle oluyo beğenmedikleri için mi ama öyle olsa ilk buluşmadan sonra sohbet devam etmez sizce?

Güncellemeler
+1 yıl
Sizce beğenmiyolar da ayıp olmasın diye mi brlli yere kadar konuşuyorlar? Çok garip bu erkekler biri ilk buluşmada çok tatlısın dedi yanağımdan öptü biri çok ilgiki davrandı evim uzak olsa bile evime bıraktı anlamıyorum
Neden sonrasında konuşma kesiliyo bıktım artık hep de böyle mi olur ?
Cevapla