Bi de en iyi arkadaşı bi kız.
Ciddi anlamda soruyorum çünkü başta çok farklıydı. Bi insan birden nasıl böyle değişir.. Aklım almıyor.
Bi de en iyi arkadaşı bi kız.
Ciddi anlamda soruyorum çünkü başta çok farklıydı. Bi insan birden nasıl böyle değişir.. Aklım almıyor.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
İlerleyen zamanlarda Müge anlıya konu olman kuvvetle muhtemel
Bende ona aynısını dedim ayrıldık 😂
Şaka sanırım bu soru. Belanın üzerine üzerine gitmek bu olsa gerek.
Ciddiyim. Yemin ederim çok iyi manipüle ediyorlar. Terk etmişti geri döndü affettim. Yine tuhaf davrandı. Sonra patladım en zayıf noktalarından vurdum yerin dibine soktum. Vişdanim rahat etsin diye özür diledim sonra ayrıldık. Inşallah Allahindan bulur
Sosyal statüsü bozuk bir insanlar yaşamak doğru değil.
Böyle bir insan bı anda değişmez geçmişte yapmışki hala damağında kalmış yapıyor
Aynen çok doğru
olmaz tabi ki kendin değerlisin uzak dur böyle insanlardan
Ne güzel yazdın. Aynen öyle
valla bu ego değil kızlar gerçekten lütfen değerinizin altında insnalarla birlikte olmayın üzülen onlar değil siz olursunuz biz kıymetliyiz özeliz ve bize bu şekilde hissettiren erkeklerle birlikte olalım
Haklısın. Yerin dibine soktum ama merak etme. Özrümü de diledim ama o sözleri kolay kolay unutmaz
iyi yapmışsın go girl
Eyvallah, bizi üzeni biz öldürürüz 🧡
tam aradığınız tip :d
Vallaha ne şansızim öyle biri denk geldi. Az kalsın show TV Ana haberde görürdünüz Allah korusun
Dengesiz biriysen olabilir
Öyle deme :/ bazen insan kör olabiliyor ama geç de olsa anladım hatamı
Her şeyden önce sen. Bunu unutma
Haklısın. Geç öğrendik ama Allaha şükür öğrendik
Onun gibi keşme keş olur ancak
Uzak dur
Bi de öyle dışarıdan görsen varya dersin bu adam asla böyle bi şey yapmaz. Ama yerin dibinede soktum. Zayıf noktalarından vurdum. Çok kırılmıştır beni çok üzdü. Vişdanim rahat etsin diye özür de diledim de Allahindan bulsun
Sence a*k?
Küfür etme. Bizde işte dedik belki değiştiririz
Değiştiremezsin. O onun hayatı. Seni de kendi istediği kalıbın içine sokmak için uğraşır. Kendisi değişmez.
Haklısın işte bu yüzden ayrıldık zaten. Ne yapım ben onun gibi bi varlıkla
Bir daha iletişimde bulunma. Aman dikkatli de ol. Akşam haberleri malum. Başkasını bulamazsa sana tekrar gelir yüz vermezsende.. her neyse. Dediğim gibi.
Allah korusun. Zaten sırf gelmesin diye en zayıf noktasından vurup yerin dibine soktum sonra özrümü de diledim benden artık nefret ediyor. Dönse bile asla yazmam
Olunmaz