Flörtüm bana sohbe esnasinda güzel olmasan senle konuşurmuydum dedi agzindan kaçirdi ayrildim hata mi yaptim?

Yahu bir insan ben güzelim die benle olcaksa hiç olmasin yaa cidden bütün erkekler böylemi
Flörtüm bana sohbe esnasinda güzel olmasan senle konuşurmuydum dedi agzindan kaçirdi ayrildim hata mi yaptim?
Cevapla