Saglik durumumu söylemek zorunda miyim? Böyle bir durum nasıl söylenir ki?

Arkadaşlar ben de çift rahim var. Ama bu durum gebeliğe engel değil. Hatta ikiz çocuk durumu olabiliyor. Ama tabii riskli. Tek dezavantajı var o da erken doğum oluyor. Ama Dr lar onun da garantisini vermiyor. Yani erken de doğabilir zamanında da doğabilir tamamen bunyesel diyorlar. Eee şimdi ben evlenmek istediğim kişiye bu durumu söylemeli miyim? Söylesem bile böyle bir durum nasıl söylenir ki?

Saglik durumumu söylemek zorunda miyim? Böyle bir durum nasıl söylenir ki?
Cevapla