Bence at, bir şey olmaz.
Kimsenin bir taraflarını kaldırmaya gerek yok.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bende özgüven eksikliği var bir erkek olarak ama hani belki de red edilme duygusu ya da korkusu ama her ne olursa olsun bu dünyanın sonu değil gidip konuşmak en iyisi ve doğrusu Benim için en azından içimizde duracağına bir ömür gidip söylemek en doğrusu çünkü günün birinde evlenir gider sen arkasından bakarsın
Şu video da ki bayan gibi cesur olmak lazımmış bu hayatta 😊 🥰♥️💞🌹 sende bu bayan gibi sevdiğini aşık olduğunu hoşlandığını söyleyebilirsin
Bu konuda özellikle çok kötü bir ön yargı var yani sadece erkekler duygularını açabilir sadece erkeklerde duygularını belli etmek zorunda gibi bir gerçek yok yani siz bir kadın olarak bir insanı gerçekten seviyorsanız o insanla birlikte olmak istiyorsanız, ve o insanda bir geleceğiniz olduğuna inanıyorsanız elbette o insanla bir şeyler yaşayabilir sohbet edebilir duygularınızı açabilirsiniz ancak karşınızdaki insana sizin duygularınızı sahip olup olmadığı ya da kabul edip etmeyince veya kabul etse bile gerçekten sizi sevip sevmeyeceği çok önemli bir noktadır, Yani bu konuda duygularınızı açabilirsiniz ama alacağınız cevapları hazırlıklı olarak da duygularınızı açmanız gerekir yani Bir insan sizi karşı olumlu olarak yanıtta verebilir hayatında birisi olduğunu söyleyedebilir bir şeyler hissetmediğini de söyleyebilir Yani bu konuda siz duymak istediğiniz her duruma hazırlıklı iseniz tabii ki duygularınızı açabilirsiniz yani bu konuda kadın erkek ayrımının olduğunu düşünmüyorum.
Kadınlar sevebiliyorlar erkekler sevemiyor mu?
Daha önce hiç birisine adım attın mı o duyguyu biliyor musun bilmiyorum ama ben yaptım sonu hüsran olduğu için ağzımın payını aldım bundan mütevellit bir daha atmam kimseye yalnız kalacağımı bilsem bile... benimde çok içimden geliyor ilk adımı atayım ama yine yıkılmak istemiyorum hele rezil olmak hiç istemiyorum evet daha öncekinde kendimden çok ödün verdim bütün gururumu kaç kere ayaklar altına aldım o kişi için ama asla ve asla değmedi bu yüzden saldım artık gelen varsa kabul ederim yoksa da çokta tın... bakışmak güzel geliyorsa bakmaya devam etsin o zaman sonra baktın o hala adım atmıyor böyle böyle bir süre sonra sen unutuyorsun ve soguyorsun zaten
Uzun zamandır beğeniyorsan bu onu hal, hareket, davranış ve bakışlarından mutlaka fark etmiş olmalı. Onun, sana olan karşı davranışlarını analiz ederek hareket etmen daha doğru olur gibi geliyor.
Cevap
37Cevap
İsterseniz atabilirsiniz
Kişiye duruma göre değişir ben açılmıyorum gözlemliyorum ki hayırlısına rastlamadım içimde yaşayıp bitiriyorum bu yüzden kimsenin egosunu tatmin etmeyeceğim daha fazla ki beni üzeceklerini de biliyorum platonik iyi bir şey dert yok tasa yok kendi çapında açılınca işler kötüye gidiyor
Vede seni nasıl gördüğüne de dikkkat etmek lazın oda senden hoşlanıyor mu ki bence hoşlansa açïlırdı belli ederdi bu arada aşk diye bir şeyin olduğuna inanmıyorum her şey menfaat
Eğer sen hoşlanıyorsan da karşı taraftan bir adım atılmamışsa i̇lk adımı senin atman senin açından doğru olanıdır. Onun senin bu davranışın hakkında ne düşündüğünü de mutlaka sor ama.
Şöyle düşünün diyelim ki o size açıldı ama siz onu arkadaş olarak görüyorsunuz? hahbiste tam bu durumun tersi?
Reddedilmekte kabul edilmekte cesaret işidir ve hayatı hep cesurlar kazanır
Her gün kafanda bu ikilemi yaşıyorsan eğer adım at ve sonucu gör. Bi tarafı kalkıyorsa yol verirsin zaten. Belirsizlikle yaşamaktan iyidir
Artık öncelik hakkı falan diye bişey kalmadı, neyse duygun anlat ona.
Aklında kalıp pişman olacağına adım at. En azından keşke demezsin.
Bi cocuga acilmistim ve daha 1 hafta gecmeden en yakin arkadasim dahil herkese yazdigini ve bunu ayni zamanda yaptigini ogrenmistik ve cocuk herkese bu kizda bana yurudu gibisinden falan komusmus bence kime acildigin cok onemli s.. tigi b. kun gramina kadar her seyini ogren oyle acil
At ilk adımı, sonu istediğin gibi olmazsa derbeder olma.
Bence cesaretinizi toplayıp ilk adımı atın belki çok güzel şeyler olur
Ben kızların erkeklere adım atmasını doğru bulmuyorum genel olarak erkeklere açılınca bunu çok iyi kullanıyorlar seni cepte görüyorlar bir yerlerini kaldırmaya gerek yok.
Kimsenin bir taraflarını kaldırmaya gerek yok
Bir yeri kalkarsa yol verirsin gider bu kadar basit. Bence at ilk adımı.
Aynı durum bendede var komşuyuz birde yillardir komşuyuz 😞😓
Yıllardar mı bekliyon la
Yuh, o çocuğun yanına gidip "yeter artık benimsin" de kolundan çek götür. Hayır diyemeyecek
@HemenKararVeremedim ben cirkinim o ise çok yakışıkli 😔 bana bakmaz
Böyle yaparsan baştan kaybedersin, biraz özgüvenli ol. Kibirli ve egoist olma ama kendine güven. Zaten onu sevdiğin için sana yakışıklı geliyor, kendini sevsen kendini de güzel bulacaksın. Şimdi git o çocuğa "sana aşığım" deme herhangi bir nedenden muhabbet açmaya çalış, kendisiyle alakalı olursa daha iyi olur.
@HemenKararVeremedim hayır kibir ya da ego değil biliyorum ne dedigimi
Eğer çocuktan hoşlaniyorsan bunu ona söylemelisin yoksa başka bir kızla arkadaş olursa ozaman geç olur işte yavaş yavaş mesaj veya buluşarak onu nekadar sevdiğini ve ondan hoşlandigini anlat
Ben kendi deneyimlerinden biliyorum sen ilk adımı atarsan o belkide kabul etmicek şu an arkadaşsanız bile daha kötü olcak arkadaşlığınız bende gitmiştim söylemiştim kıza kız şu an beni heryerden engelledi
adım atma da, adım atmasını sağlayacak atraksiyonlar geliştir kafanda 🤷♂️
Bence ilk adımı sakın atma. Çünkü sen atarsan kolay kadın imajı verirsin ve senden çok acayip acayip şeyler ister.
Ben adım at ne olacak... onu elinden kaçırmaktan iyidir...
Diger secenegi görünce kelimeyi kınamak istedim kimsenin biryerini kaldirmak nedir ya kardesim zaten evde kalmanizin tek nedeni bu aslinda herkes elini taşin altina sokmak zorunda bunun kız veya erkegi yok
Bence at bir nabız yokla oralı olmuyorsa senden hoşlanmadığını anlarsan adımlarını geri çekersin
Hayır tam tersi onun sana adım atmasını sağlaman çok basit böylelikle knu elde eder kendine bağlar ilgili hale getirir sevgili olursunuz
Instagram kullanmıyorum yine de teşekkür ederim
at bak, eger ters tepki veriyorsa hic ilgilenme sil at gitsin degmez
Kolay mı canım
@HemenKararVeremedim bende sevdigim adama attim, sadece o kaybeder yani ben degil
Yesil ışık yak, bir iki adım at direkt gidip açılma..
Ondan gelmesini bekle.
En doğrusu
Yani İleride acaba dememek için Olabilir Neden olmasın
Bi laf vardır. Sevdiğini belli etmemek başkalarına fırsat vermektir.
Gerekli temel sağlanmışsa neden olmasın
Atma havaya sokmaya gerek yok:)))
Bence adim at bekleme
Denemekten zarar gelmez
At bir şey olmaz
Ona merhaba de
At gitsin ya ne kaybedersin ki.
Bence fazls geç kalma
Bence at bisey olmaz
Oyun oynamayı bırak
At bakalım
tabiki at
Gerek yok
Elbette adım at.
Atmalısın
At bişey olmz
Bence at bişey olmaz
Adım atma erkekler zoru sever kolay olma
At gitsin amannn
Atttg
İlk adımı karşı taraf atsın
Uzun zamandır bekliyor işte 40 yaşına gelene kadar bekleyecek misiniz
At gitsin
ilk adımı at
At gitsin
At gitsin hacı
At gitsin
atabilirsin
Aynen öyle
Atma
Seviyorsan at
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?