Erkek kıza gerçekten bağlı mıdır?
ya da gerçekten hala aşık olabilir mi başkalarına öylesine yazıyor olabilir mi?
Erkek kıza gerçekten bağlı mıdır?
ya da gerçekten hala aşık olabilir mi başkalarına öylesine yazıyor olabilir mi?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Komik olma Allah aşkına başkasına öylesine yazıyorsa nedir ya
Yas onu bazıları yazmak için yazıyorya ondan dedim yazmanın her türlüsü aldatmak zaten
Erkek yazıyorsa ki bu arkadaşlığın dışında bir şeyse sorundur. Kız arkadaşlarına da konu olmadan yazmazsın zaten
Yani bunu yapan erkek sevgilisinden soğuyo anlamına mı geliyor
Evet başka maceralar arıyor
Ama iliskisini paylaşıyor sürekli hatta romantik sözlerle romantik pozlarla vs vs yani rol yapıyor olabilir mi
Rol yapmasına gerek yok mi bi el yagda iken bi el balda diye boşuna denmiyor
Evet haklısınız
Zaten erkek koparmak için çalışıyor. Tabii ki kopar. Ama eğer kız "Kemalim yapmaz" derse bilemem.
Tam olarak bunu der diye düşünüyorum ilişki bana ait değil
Kamalimde kamalim 😂
😂😂😂 O zaman bi süre devam eder, sonra zaten erkek bıkıp engeller falan
Aynn gidene yol verecen gelenler bizimdir zorla yaptiramazsin ki
Uzun ilişki içinde olduğu kızı mı
Evet denendi onaylandı.
Bak miray biliyor konuyu
Sizin ne kadarlık ilişkiniz vardı
Benim mi miray in mi
@delioglan03 sizinde böyle bir tecrübeniz varsa sizin de
İkiniz içinde sormuştum
Ben koparmadim ama beni kopardilar parca pincik ettiler
Bizim ilişkimiz 1 yıl 6 aydı.
Bnmki 2 seneden fazlaydi ona ragmen olmadi
Sonda öyle başkasına yazmak beğenmek falan konusunu anladığımda kemalim yapmaz demedim direkt ayrıldım. Zaten kendisinin de bana karşı tavırları soğuk gibiydi mutlu pozlar verirdi seviyor gibi yapıyordu ama değil öyle sadece yapıyor bişeyleri elde etmek için edemeyincede ya da edincede (bizde edemeyince oldu) bırakıp başkasına yöneliyor.
Oyle oluyor nedense ben sana istek attim kabul etsene
Zaten kopmuş daha ne bekliyor ki. Boynuz takmayı mi🤣🤣
Pardon aldatmış ama sen bilirsin
İlişki benim değil
Tamam o zaman kiminse aldatmış beyefendi. Biriyle konuşurken başkasına mesaj atmak nedir. Hangi insanın kitabına sığar
Sen yoksa yazdığı kisimisin
Evettt ya ben iletişimi kestim sevgilisi olduğunu öğrenince iliskisinden önceki flörtüyüm. Hani iliskisi olduğunu öğrenmeden cevap vermiş bulundum ilişkisi olduğunu öğrenince çıkardım zaten hesaptan ama kıza karşı kötü hissettim kendimi yani
Konuşuyo değil direk sevgilisi var 2 yıllıkmış
burada senin bir suçun yok ama eğer ki hemcinsine yardım etmek istiyorsan ona bunu bildir. Ve sakın ama sakın sen de böyle bir kişilik ile sevgili olma
Yaa ilk öğrendigimde mesajları kıza atayım bilsin ne olduğunu dedim ama hani vize haftasında falan oldu bu olay şuanda kızı etkilemesin dedim hani akademik açıdan bekledim sonradanda o zaman niye söylemedin gibi haklıyken haksız olurum diye söylemedim
At kıza bana güven. Benim başıma böyle bir olay gelse atsa ve o kişi mesajları ona teşekkür ederdim beni böyle bir pislikten kurtardığı için
Haklısınız aslında bencede atmalıyım teşekkür ederim cevaplarınız için 🙏
Rica ederim atın ne olursa olsun o kıza da haksızlık çünkü
Atıcam
Zaten kopmuş daha nesini sorguluyorsun..
Ama ilişkisini paylaşmaya hikaye atmaya romantik pozlar vs devam ediyo (iliski benim değil)
Hayal dünyası işte..
Evet