Kiminle konuşuyormuş buna cevap verdi mi.. Bir arkadaşının ya da ailesinden birinin sorunu vardır onu konuşuyordur belki. Sadece buna bakarak hemen ihaneti düşünmek fazla abartıli bir yaklaşım olur. Eğer sana genel olarak değer veren ve ilgi gösteren biriyse sıkıntı yapma hemen. Ama soğuk ve uzak tavırlar varsa şüphe edilebilir , illa ihanet değilde uzaklaştirmak istiyorda olabilir seni
Birisi bole aktifti bende ona neden gec yaziyon ve aktifsin dedim baskasinami yaziyorsun felan yo iş grubuma bakiyorum diyo ama cevresinde erkek cok yalan soledigine eminim ve 2 sene once bu yuzden tartistik konusmuyoruz
Hemen suçlama bazen benimde oluyo çevrimiçi değilim ama çevrimiçi gözüküyorum ve bana niye yazmiyosun diyor arkadaşlar halbuki ben görmüyorum mesajı çevrimiçi değilim takılıyor arada