Varsa kim ve bu sizin için sorun oluyor mu kıskançlık vs.
Benim eşim ebru polat ı çok beğendiğini söylemişti. Hala çok kırgınım ona.
Varsa kim ve bu sizin için sorun oluyor mu kıskançlık vs.
Benim eşim ebru polat ı çok beğendiğini söylemişti. Hala çok kırgınım ona.
Bence buna kirilcak bir şey yok.. ama. artis biri cikijnca off çok yakışıklı bitiyorum şuna derse , her defasında tekrarlarsa falanncok rhaatsiz edici yaik bence eşine karşı.. ama şunu şunu görünüş ve oyunculuk olarak beğeniyorum diyebilir.. herşeyin usulü var
Cevap
5Cevap
İlave olarak: 35'likler işkolik.😅
Ben angelinayı çok behenirim ve ifade ederim
Eşin nargileci tayfadan mı?
Vizyonsuz. 22 yaşında köyden kente gelen birinin güzellik anlayışı da farklı oluyor
Mesela siz beğeniyor musunuz o kadını güzel mi sizce
Kenan İmirzalıoğlu diyor hatta hayal ediyor ya
bnce aklı baska yerde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?