Bunu fark ettim de neden böyle yapıyorlar merak ettim şimdi?

İki tane eski sevgilim hep bunu yapıyorlar uzun zaman ayrıyız aradan aylar geçmiş bazen bir sene falan işte neyse mesela hayatında bi değişim yaşıyor anında beni arayıp anlatıyorlar herşeyini , üstelik kötü ayrilmamiza rağmen bunu çok defa yaşadım, iki üç kişide bunu , neden yapıyorlar çok merak ediyorum örnek veriyorum, birinin başına kötü bişi geliyor arayıp anlatiyo, dedesi hastalanıyor acilde adam ölucek diye beklemişler uzulmusler ailece arayıp bunu anlatıyor, öteki karısından ayrılıyor arayıp bana söylüyor onu dava edicem çocuğu alicam diye, diğeri hapisten çıkıyor arıyor başıma neler geldi herşeyi sana anlaticam diyor bunlar niye herşeyi bana anlatıyor ya?
Bunu fark ettim de neden böyle yapıyorlar merak ettim şimdi?
Cevapla