Nişanlımı aradım erkek arkadaşım hatta konuşuyoruz diye bana kapattı sizce saygısızca değilmi?

Nişanlımı aradım erkek arkadaşı ile konuşuyor diyr hemen kapattı bana teli sizce saygısızca degilmi ve arkadasından daha önemli olmam gerekmiyormu

Nişanlımı aradım erkek arkadaşım hatta konuşuyoruz diye bana kapattı sizce saygısızca değilmi?
Cevapla