Neden güzel kızlar ve yakışıklı erkekler genelde yalnız olur?

Kendimden bahsetmiyorum. Ana çevremdeki güzel de yakışıklı da olan arkadaşlarım yalnız. Erkek olan sosyal değilim ondan oluyor ama sosyallesecek arkadaş da yok demişti. Bu bir sebep olabilir belki ama kızları hiç bilmiyorum. Güzel bir kız istemesine rağmen neden yalnız kalır ki?

Neden güzel kızlar ve yakışıklı erkekler genelde yalnız olur?
Cevapla