Güncellemeler
+1 yıl
Olum siz insanı çileden çıkartınız la. Size inat tekrar gidicem pavyona.
Aslında aldatmada sayılmaz pavyonda denk düştük. Biraz konsun gerdanına sokulmuştum o kadar. O da arkadaşlarıyla eğlenmeye gelmiş. Masanın önünden geçerken göz göze geldik ben hemen karıdan uzaklaştım selamlaştık vs.
Karım beni işte biliyordu
Sizce söyler mi?
Yoksa erkek dayanışması vs. olur mu?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bu ne ya hem evlisin bide pavyona gidiyon ne bicim bisey bu ben olsaydım söylerdim seni öyle erkek dayanışması falan yapamam ablami aldatan adama
Helal olsun da sence bu aldatmak mı? Tamam biraz zamparalık ama aldatmak mı ?
La senin kadının boynunda ne işin var bu kadınlar biri bakınca bile sinirleniyor bunu hepimiz biliyoruz e daha neyin kafasindayiz iletişim varsa aldatma vardır sonucta karin vardi cok istiyorsan git onun boynuna gömül
Kafam biraz güzeldi arkadaşlarda masaya çağırmış öyle bir durum oldu. Sanki ben bir kadını beğenip yazmışım da flört etmişim gibi değil ki?
Valla aga bilmiyorum ki senin aldatma şeklin ayri herhalde sen sonucta o kadına bacim diye yaklaşmadin herhalde nasil aldatmak olmuyor bence akilli ol eşin o senin ya nasil yapıyorsunuz bunu eşinize
Biraderim haklısın da bence bu boşanma sebebi değil sanki?
Ya bir kere yaptin diye değil ama söylersede bir daha yapmayacağını soyle özür dile ve gerçekten de bir daha böyle işlere uğraşma
Tamam
Abi Allahtan korkmuyonda kayınbiraderinden mi korkuyon? İnşallah karına söyler de seni boşar
Biraderim biraz gerdana sokulmanın cezası boşanmak mı?
Aynı şeyi eşinin yaptığını düşün adamın birinin gerdanına sokulsun bakalım. Evlisin hâla zamparalık peşindesin evet cezası boşanmak.
Fıtrat farklı fıtrat
Ya bırak Allah aşkına karakter meselesi 😉
Sen sanımıyo musun senin ki neyse senin o aradığın karakter 100 kişi 5 belki var belki yok. Onlarında 4 ü kör.
Tabi canım kesin öyledir. Utanıp sıkılman lazım
Ya ben yaptığım doğru demiyorum ki ama ahir zamandayız ve erkek olmak hiç olmadığı kadar zor. Evet ben başaramadım ama 100 kişiden 1 kişi anca başarır. Bütün gençler +18 izliyor beni konuşturtma şimdi
Hz. Yusufta erkekti ama iffetini korudu Züleyhayla birlikte olmadı mesela. Bu işin kadını erkeği yok iman ve inanç meselesi. Gençler +18 izliyor diye siz de izlemek zorunda değilsiniz
Ulan adam Peygamber peygamber bende o meziyet olsaydı. Olurdu zaten. Dünya bir imtihan yeri benim imtihanımda buymuş "kadın zevki" Çok ağır eleştiriyosunuz
Peygamberler de hata yapabilir günah işleyebilir. Seninki imtihan değil sapkınlık ve aldatma. Eleştiriyorum ki düzelebilesiniz
Sen nasıl bir dünyada yaşıyorsun bilmiyorum ama benim dünyamda +18 izlemeyen erkek yok
Var abi sen merak etme harama bulaşmayan insanlar da var
Olum hani lan? Hani nerde? Valla göster bana gidip aralarına karışıcam? Benim ortamamda böyle herkes pavyona gidiyor? vardı da hacı molla ben sanki aralarından sıyrılıp pavyona düştüm
Arkadaşlarını düzgün seçseydin ve aklını kullansaydın pavyona düşmezdin
Peki güzel kardeşim peki. Madem sen istedin o zmaan hodri meydan. Kader en başından berri yazılmamış mı? Ben doğduğumda arkadaşlarımı ben seçmedim? Zaten aynı mahallede aynı ortamlarda büyüdük? Sen beni hacı hocanın ortasında doğmuş birisiyle aynı mahkemeye mı çıkaracaksın? Bu mu en büyük adalet?
Bak abicim Allah sana akıl fikir vermiş değil mi? Arkadaşlarını tabi ki sen seçtin ben seçmedim. Aklını kullanacan
Sorunun etrafından karı gibi dolanıyorsun. Ben sana net bir şey sordum. En büyük adalet bu mu? Anlamadın mı bilmiyorum belki anlamamışsındır o yüzden daha net bir örnek vereyim. Amerikada doğmuş büyümüş birisi vs Mekkede kabe'nin dibinde doğmuş birisi. Matematikle cevap ver bana hangisinin müslüman olma ve müslaman ölme olasılığı daha yüksek. Bak olasılık diyorum dürüst ol ve cevap ver.
Hz. İbrahim gibi araştırarak doğru yolu bulabilir
Dürüst de olamadın. Kendine de dürüst değilsin galiba. İstisnalar kaideyi bozar mı? Amerikada doğan insanların %5 i cennete gidecekken Mekkede doğanların %90 ı cennete gidecek. Senin anlattıklarına göre. Sadece düşün diyorum. Eğer mantıklı argümanın varsa söyle yoksa benim için bitti. maalesef kendine göre beni düzeltmeye çalışan sen çok zayıf kaldın.
Mekke de doğan daha avantajlı ama teknoloji çağında yaşıyoruz araştırmak isteyen öğrenir
Öğrenemez demedim zaten. Sana sadece avantajlı koltuğundan avantajsız insanları yargılarken daha dikkatli olman tavsiyesini verebilirim. Herkes sizin doğduğunuz koşullarda doğmadı. İyi geceler.
İnsanları avantajlı, avantajsız diye yargılamıyorum. Aklını kullanabilen ve kullanamayan olarak yargılıyorum. İyi geceler
Daha çok gençsiz kardeşim ve terbiyesizsin. Bu kafayla irşat yapma. İyi geceler
Ben mi terbiyesizim? Karısını aldatan biri bana terbiyesiz diyor ne. Garip 😀
Aldatmadım. Sadece yakın temas olmuş kafam güzelken o kadar
Aynen aldatmadın kendini kandırmaya devam et
Gayette aldatmadım
He he aynn
Olum delimisin la gece gece
Valla gerçekler üzer 😀
Bide gerçek diyor bilmem farkında mısın fikirlerime karşı fikir üretemedin ezildin resmen. Açık ve net olamadın. 300 yıl önceden kalma irşat yöntemlerini denedin ve hepsinde şimdiki gençlerin tabiriyle zortladın :)
Aynen ben zortladım laflara bak 😀 sen benim laflarımla ezildin haberin yok
Olum sen max 18 yaşında olmalısın zira bu yaşlaradi insanlar ne konuşulduğundan bire habersiz oluyor. d en sonunda üf sus yhaa dememen senin için tek +++ Puahah çok ilginç bir yaş grubu
Yok 19 yaşındayım ama neler konuşulduğundan haberim var. Zira siz daha eşinizi aldattığınızı kabul edemiyorsunuz. Kim daha olgun bi düşün bakalım
OOOO şu fındık faresine bak hele laf da sokuyor. d
Ne laf sokacam gerçekleri söylüyorum
Ulan ne gerçeği ne gerçeği benim elim başka bir kadının eline bile deymedi ne aldatması
Gerdanına sokuluyon ama hayırdır ne bu samimiyet evli barklı insansın
Kafam 1 milyon ayakta zor duruyorum düşmüşüm.
Tamam abi senin gibiler benden uzak Allaha yakın olsun
Olum duanda bile çelişiyorsun eğer ben sendne uzak Allah' a yakın olacaksam sen doğal olarak Allah' a daha çok uzak olmuş oluyorsun
Ne alaka bee Allaha niye uzak oluyum ben
Biraderim anlattık ya ondan sonra ben seni zort ettim diye geziyosun daha şunu bile anlamadan. Senden uzak Allah'a yakın olacaksam. Doğal olarak ben senden daha yakın oluyorum Allah'a ancak senden uzağım? yani sen benden uzaksan Allah'tan da uzaksındır?
Sen Allaha yakınlaşınca ben niye uzak oluyum. Ben zaten Allaha yakın biriyim
Sen kendi ağzıınla dedin Benden uzak Allah'a yakın ol diye. Ben Allah'a yakın olursam ve sen benden uzak olursan bu durumda Allah'a da uzak olmuş olacaksın
Benden uzak Allaha yakın olsunlar diyorum lafı nereye çekiyorsunuz ya. Mantık 0
Ulan Mal dicem olmicak daha nasıl anlatayım. Senden uzak olursak ama uzaklaştığımız yerde Allah varsa sen doğal olarak Allah'dan uzaklaşmış oluyorsun. Mantığın nerede senin
Çok saçma neyse iyi geceler
ZORT OLDUN YA ZOOOOOOOOORTTTTTTTTTTTTTTTTTTT. Sesi buraya kadar geldi. Hadi iyi geceler
Ergen
Ezik bu kadar zortlama evde kalırsın
Hahaha aynen evde kalırım. Keşke sen evde kalsaydın da eşini aldatmasaydın
Başka bir kadına elim bile değmeden nasıl aldatmış oluyorum?
Evli bi erkek niye tek başına pavyona gider ki eşini niye götürmüyon abi
Arkadaş ortamıyla gittim tek başıma değil
Tamam bi dahakine eşinle git. Başka kadının gerdanına sokulmazsın böylece
Eşimin gerdanına da milletin ortasında sokulmam. Pavyonda ne işi var ne alaka
Senin ne işin varsa onun da o işi var
Ben karılara bakmaya gittim pavyonda karı mı var?
Var
Yani karılara bakmaya gittim ama ortalıkta başını popon açan erkek yok. Onun zevki benim ayrıca. Ayrıca fıtrat farkı vs.
Bak bi de aldatmadım diyorsun evli bi insan niye başka karılara bakmaya gider abicim bi anlatsana bende öğreniyim
Arkadaş ortamında onlar eğlenmeye gitmişken bende gitmek zorunda kaldım.
Niye senin dilin yok mu hayır demeyi bilmiyor musun? Ayrıca arkadaşlarını niye bahane ediyon kendi ağzınla diyorsun karılara bakmaya gittim diye komiksiniz gerçekten 😀
Hayır dedim ama ısrar ettiler.
Tamam abi. Sen böyle devam et
Olum sen en çok kınadığın şeyle imtihan olucaksın. Senin kocanla bir pavyonda denk düşelimde gör sen
Erkeklere güvenmediğim için evlenemyi düşünmüyorum 😀
AYNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENnnnnnnnnnnnn zaten ne hikmetse bunu diyen kadınlar her 18 yaşında :D Ulan şu erkek düşmanlığınızı birde 30 yaşında görelim bakalım d
doğru kişiyi bulursam evlenirim
Noldu la az önce evlenmiyodun, yanar döner olma 1 dk lığına. Ben sana diyorum ki o doğru kişinle ben bir gün pavyona düşerim sende gece evinde ağlarsın
Ne ağlayacam bee senin karın evde ağlıyor mu boşanırım biter.
Haberin olursa boşanırsın. d Enayi
Ben senin eşin gibi saf olmam merak etme 😉
AYnnnnnnnneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnn. Olum bütün kadınlar safff
Aman senin gibi eşimizi aldatacağımıza saf olalım boş ver
Aldatmadım diyorum ALDATMADIM LA SADECE KAFAM DÜŞTÜ ELİM ELİNE BİLE DEĞMEDİ
Haklısın karılara bakmak için gittin ne aldatması canım aaa karılara bakmaya gitti 😀
Elim eline değmedi diyorum sokakta gezdiklerinden bir farkı yok onlarında zaten
Aldatma sadece elin ele değmesi değildir. Bakmak da aldatmadır. Sen eşini sevmiyorsun bu bariz belli. Umarım çocuğunuz yoktur
Yo seviyorum. Bakmak da derken göz değmesi. Ve kafam gerdanına düşmüş bunlar olabilir
He olabilir sadakatsizsin abi
Değilim
Aynen aynen
Sen terbiyesizsin
Tamam sen pavyonlarda gezmeye devam et ben terbiyesiz oluyum 😀 hadi hoşçakal
Ahlaksızsın
pavyonda denk düştünüz kayınbiladerim söylermi? yani kayınbiladerin kendini ifşa edicek kadar grzkalıysa tabiki mümkün
Adam bekar ama
başka tanıdık falan tımı peki ortamda nasıl bir şey laa bu ben ufacık şehirde babamı zor gürüyorum
Valla ya onun arkadaşları vardı onlar beni ilk defa gördü benim işten-liseden arkadaşlar vs. Onlar bizim arka masada oturuyormuş yani koltuğun sırt kısmı uzun benim ne yaptığımı çok görmemiştir.
Trol soru değilse. Umarım söyler
Diyelim ki söyledi boşar mı?
Tabikide boşamalı yani mantıklı düşünen bir eşiniz varsa yapmali
:( ama sadece kons gelmiş masaya arkadaşlar çağırmış haberim yok?
Aynen haberiniz yok gerdaninda geziyorsunuz. Beyfendi siz evli olmayı haketmeyen nadir insanlardansınız susun bence
Tamam hanfendi ben hatalıyım ama şu an zor bir durumdayım o yüzden fikrinize ihtiyacım var. Diyelim ki size geldi birisi ve kocanızın pavyonda olduğunu söyledi siz boşar mısınız? " sadece pavyonda olduğu ve masasına arkadaşları kons çağırdığı için " masada ne olduğunu ne yaptığını bilmiyorsunuz?
Tabikide boşarım iste zannettiğim kocam pavyonda takılsın. canım aptal karısı onu düşünsün
Yalan söylemek zorunda kalmış? arkadaşı bahadır evleniyormuş onu da davet etmişler sadece 1 kerelik olan bir şeymiş?
Höst derim. Umrumda bile olmaz
Bence sen şu an sadece pislik yapıyosun böyle bir sebepden boşamasına imkan yok? Onca sevgi aşk boşuna mı sonuçta
Pislik yapmak ile alakası yok pavyona giden kocamı olur eşekler kovalasın öyle kocayı
40 yılda 1 kere gitmiş? 1 kahvenin bile 40 yıl hatrı var hatırsız seni
Ulan banane giderken beni düşünmüş mu bu adam? Yok bendede öyle adamın hatri yok
Biraderim sen git balta ol insanlık sana fazla shdajdasda
Canım kocam çok şanslı sjsjaja
Böyle bir baltaya benim gibi bir odun gerek ama sdskksd
Evliyim ben kanka başka kapıya sjsjsjs
Bende evliyim sdhgsds
Sen evlisin anladık da evli kalma.
Niyeymiş o seviyorum karımı 6 yıl sevgililikten sonra zor bela kavuştum dünya güzelime şimdi bırakmanın hiç zamanı değil. Aşkımızdan kudurma
He tamam
Kıskan kudur ağla zırla
Tamam ağlıyorum Şu an
Ulan sana inat yarın gene pavyoana gidicem
Sanki benim kocam defol git nereye gidersin
Senin kocanla da denk düşeriz merak etme
Söyler bence kızı ya sonuçta 😂😂
Kızı değil la ablası
Doğru söylüyorsun ablası😂😂